Terug naar overzicht
Dag Ann-Sophie,Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben ook niet zo fan van de voile, dus ik hoop dat het idd ook zonder kan. Ik ga passen op 26/10 in brugge. Waar ga jij?
ik ga ook naar brugge maar op maandag 15/10
Ik hoop inderdaad ook dat je de kleedjes kan krijgen zonder voile. Vorig jaar zat er niet veel in van voila maar op de website te zien is het dit jaar allemaal voile wat de klok slaat. We zullen allemaal moeten duimen denk ik.Wanneer trouwen jullie?Sarien12/07/2008
Ik heb hetzelfde gehad met mijn jurk. Wij trouwen op 19-10-2007 en mijn jurk is uiteidnelijk geen linea raf. geworden vanwege dat vele voile. Ik ben toen jurken van de rembo styling gaan passen. Echt supermooie jurken. Beetje zelfde style als linea, maar dan veelal zonder voile. Een mooie site is www.rembostyling.de 'Op de duitse site staan de mooiste plaatjes. Bij mij is het de Honey geworden.Veel succes en plezier met passen.groetjes Vera
Dames,Ik ben 140 dagen geleden getrouwd in een linea-jurk. Ik zag toen ook niet graag de rok die bij mijn topje hoorde (collectie 2007). Maar bij Linea Raffaelli hebben ze een aantal 'basisstuks' die altijd geleverd kunnen worden. Ik had dus een topje met een basisrok, gewoon recht naar beneden met een klein sleepje. Die kunnen ze maken in de stof die bij je topje past.Geniet van het passen, want 't is een héél evenement in Brugge, zeker als je Jo hebt om je te helpen!groetjes,Valerie16/5/2007
hallo,ik heb vorige week zaterdag kleedjes gaan passen van linea raffaelli, en vond die voile ok niet mooi. maar ze hebben mij veel andere kleedjes laten zien van raffaelli maar dan zonder voile. dus er is zeker keuze genoeg zonder voile.groetjeskirsten
Ik heb ook een kleed van linea raffaelli 2008. ben een aantal weken geleden gaan passen, en moet zeggen dat er toch nog heel wat tussen zit zonder voile groetjes