Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen in maart 2008 en hebben het voorbije weekend onze ringen besteld. In februari mogen we ze gaan halen, maar ik denk dat het ook wel vroeger kan als het dringend is! Wij hebben ringen van aurodesign, als je ringen van een ontwerper neemt, kan het misschien wel langer duren (of juist niet!)?
als je vb memoire neemt, dan kan het al binnen 2 weken geleverd worden.Denk dat je best een maand of 3 op voorhand gaat kiezen. Wij waren volgens juwelier namelijk veel te vroeg.
wij trouwen pas in 2009 en hebben onze ringen al gekochtwaren in uitverkoop, dus korting en dat is mooi meegenomen he
Wij hebben onze ringen gekocht bij Nico Taeymans. We moesten normaal 8 weken wachten, maar na 6 weken waren ze er al.
Als je nu tijd hebt, zou ik nu gaan zien. Dan kan je rustig op je gemak rondkijken. Wij waren in juli al eens gaan kijken (trouwen in juni) en dat vond niemand raar, hoor. Die ringen worden niet 'slecht', he ;-) Eén juwelier stelde zelfs voor om de ringen bij hem te bewaren.Groetjes!
Wij trouwen 3/11 en hebben onze ringen van Wim Meeussen waar ze vroegen tien weken op voorhand te bestellen, het absolute minimum was zes weken, dat varieert overal een beetje denk ik...
Hallo,Ik denk dat wij onze ringen in april besteld hebben en we zijn half september getrouwd. het heeft ongeveer 2 maand geduurd tegen dat ze klaar waren en we zijn ze een paar dagen voor de trouw bij haar gaan ophalen. In haar kluis lagen ze veiliger dan bij ons:-)... wij hebben ze gekocht bij Gerda De Vrij in Antwerpen en we zijn er echt supercontent van!groetjesCaroline
Hoi Elly, hangt er een beetje van af wat je zelf wil. We hebben ze zelf ontworpen en het heeft 4 maand geduurd. (Eind mei besteld, vorige week gaan halen) Het resultaat is prachtig (al zeg ik het zelf). Als je er eentje neemt van een bestaande collectie gaat het wel vlugger natuurlijk. Maar neem je tijd en beslis niet te vlug. Succes met je zoektocht! Groetjes, Veerle
Bedankt voor de vele reacties, ik denk dat we stilletjes aan gaan beginnen rondkijken!
Onze ringen komen van Fede di Oro trouwringen te Izegem. Door hun deelname aan vele trouwbeurzen vroegen zij toch 3a4 maand vooraf te bestellen. We konden kiezen uit 650 eigen creaties, we betaalden ong. 760euro per paar. Zeker een aanrader! Neem ns een kijkje op hun website www.eigencreaties.be