Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindje - engelvleugeltjes

2-10-2007 21:25:03
Heej allemaal!

Ons bruidskindje wordt een superschattig nichtje (dochtertje van broer van mijn toekomstige) dat in april 2008 1,5 jaar zal zijn. Ze is echt zo schattig, maar nog te klein om een écht bruidsmeisje te zijn. In samenspraak met de mama zouden we haar graag een Me to you-beertje met de ringen laten brengen, helemaal in 't wit, met zo van die pluizige engelenvleugeltjes op haar rug. Kan iemand me vertellen waar ik zo'n vleugels op de kop kan tikken, of hoe ik zo'n dingen kan maken?

Bedankt alvast!!!

Jo
7-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 872

annick
5-10-2007
 Meld misbruik2-10-2007 23:40:15

Hey!
Weet niet van waar je bent, maar in Scherpenheuvel is een carnavalwinkel waar je zulke vleugeltjes kan kopen of huren.

sarah
30-6-2007
 Meld misbruik3-10-2007 0:05:49

hey,

ik ben deze middag in het wijnegemschopping center geweest.
daar beneden is een nieuwe winkel met allemaal spulletjes voor thuis.
vroeger was een kledingswinkel vooor kinderen ik geloof dat het schuin tegenover springfield is. in ieder geval; ik heb daar van die engeltjes vleugelthjes gezien. net wannneer je de winkel binnen komt vooraan dus , bij het kerst gerief.
en bij Hm verkochten ze ook vleugeltjes aan de kinder afdeling.

Laurie

Meld misbruik3-10-2007 6:32:02

Hey,

Volgens mij verkopen ze dat ook soms in de H&M.

Groetjes,
Laurie

Carolien
14-8-2008
 Meld misbruik3-10-2007 22:02:47

in de CASA heb ik ze ook al gezien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...