Nu Online
Momenteel zijn er 362 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Limo Hummer Of gewone Hummer

2-10-2007 22:54:50
Hey

ik trouw op 19/07/2008 we zouden graag een hummer limo huren voor die dag maar vragen ons af of iemand al ervaring heeft. Weet er iemand toevallig een prijs voor de limo of eventueel een gewone hummer 2

Groetjes kelly

kelly
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 686

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik3-10-2007 7:40:23

470 voor gewone limousine en voor de hummer 195 euro voor het eerste uur, en daarna 175 per uur. Geloof dat het in die richting zit.
Je hebt nu ook een hummer 3 ofzo. weet niet welke het is.
Wij vinden die hummer ook wel heel tof, maar vind het er precies wat over. Ik word afgehaald juist op het moment dat er markt staat, dus dan ligt heel het verkeer plat voor ons. Heb weinig zin in een massa mensen die staan te kijken.
maar het is wel een leuke auto

Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik3-10-2007 9:07:35

Hallo Kelly,

Alle gegevens, prijzen enzovoort vind je terug op: www.gjpantheralimo.be
Wij hebben de chrysler limo gehuurd voor ons huwelijk volgend jaar. De prijzen zijn veel goedkoper bij panthera, dan bij een gewoon ceremoniebedrijf! Wij hebben vergelijken en het scheelt echt veel geld als je hen kiest!
Vriendelijk meneer ook! En veel ervaring! werkt onderandere voor vtm, ...

Vele groetjes, Sandra

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik4-10-2007 13:53:30

De prijzen vallen inderdaad mee! Met hoeveel personen kan je in zo een stretch limo. Ik weet dat je er hebt waar je met 6 of 8 inkan maar deze lijkt mij echt veel groter!

kris

Meld misbruik7-10-2007 21:22:36

Kelly,

voor een Hummer-Limo betaal je 520 €, daarbij zijn 75 km ter plaatse inbegrepen, alsook diensten en 2 flessen champagne.
Nog veel geluk.
Kris

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...