Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal in straal 40 km Brugge

3-10-2007 10:16:38
Hoi

Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een geschikte locatie voor ons trouwfeest volgende zomer. Ik ben afkomstig uit Brugge en hij uit Destelbergen dus alles in de ruime omgeving van Brugge zou voor ons in aanmerking komen. Hebben jullie advies ivm zalen die jullie goed vonden? Ook vroegen wij ons af of het ook makkelijk is om een zaal te huren en dan met een traiteur te werken. Zijn er mensen die hier al ervaing mee hebben en een mooie zaal weten in de buurt?
Alvast bednakt voor jullie hulp !!!

Charlotte
28-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 947

Sylvie

Meld misbruik3-10-2007 10:41:53

Hey Charlotte,

Wij trouwen in Salons Denotter te Zedelgem,
echt lekker om te eten, vriendelijke mensen en een hele mooie zaal.
Wij hebben verschillende zalen bezocht in de regio van Brugge, aangezien wij daar ook trouwen, als je wilt dat 'k een lijstje doorstuur, met de verschillende zalen die wij bezocht hebben en onze bevindingen erop zet, moet je maar je mailadres geven en 'k zend het je door.
K heb hier al veel positieve reacties gehoord van 't Gravenhof in Torhout ook, maar dat was voor ons net iets té ver.

Groetjes,

Sylvie

Stefanie

Meld misbruik3-10-2007 11:22:52

Hey Charlotte, ook wij waren een kleine maand gelegen op zoek naar een locatie rond brugge.
Kun je me eens mailen dan stuur ik je alle info es door wat ik heb
sdescheemaecker@hotmail.com
Nu hebben wij zelf gekozen voor een supernieuwe locatie met eigen catering/traiteur...

Charlotte
28-6-2008
 Meld misbruik3-10-2007 11:41:20

Sylvie je mag mij mailen op charlottemaene_1@hotmail.com

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik3-10-2007 11:53:08

Hoi Charlotte,

Wij hebben de laatste tijd ook een aantal lokaties afgelopen in de omgeving van Brugge en de Kust. Het is Denotter in Zedelgem geworden.
Het Gravenhof in Torhout was ook erg goed, maar daar was er geen enkele zaterdag meer vrij in de zomer van 2008 en ook 2009 was al goed gevuld.
Nog bezocht:
1)Saint Germain in Diksmuide.
zijn we al op feest geweest, is in orde en prijs oké. Echter de zaal die je krijgt hangt af van het aantal genodigden. Wij zouden de bovenste zaal krijgen en die was niet geschikt voor ons concept (nl. viering bij de zaal).
2) Weinebrugge
we hebben goede ervaringen met het restaurant. Sinds kort hebben ze ook een feestzaal. Was iets te duur voor ons budget. Wel heel vriendelijke mensen, goed gelegen (dichtbij E40) en hotel erbij. We zullen er nu met de suite gaan eten op onze dag.
3) Vossenberg in Hooglede
Erg idyllisch gelegen, hotel erbij en naar het schijnt ook erg goed qua eten. Niet genomen omdat we nog met een vraag zaten over de prijzenpolitiek en we nog steeds op een antwoord wachten....
4) Hof ter Mude in Knokke/ Sluis (NL)
Prachtige tuin, maar onze zaal gaf er niet op uit.

Veel plezier met je zoektocht

Sylvie

Meld misbruik3-10-2007 12:02:37

@Soetkin:

K lees net dat jullie ook trouwen in
Denotter in Zedelgem.
Wanneer trouwen jullie?

Groetjes,

Sylvie

Sophie
6-9-2008
 Meld misbruik3-10-2007 12:32:16

Hey Charlotte,

Volgende feestzalen zijn ook de moeite:

- De roode poorte (Meetkerke)
- Godshuis (Sint-Laureins)
- De Lozen Boer (Gentse)
- Fabriekspand (Roeselare)
- Maelstede/Huis van Wonterghem (Kuurne)
- Klokhof (Marke)
- Den Broel (Kortrijk)
- Cortina (Wevelgem)

Hoop dat je hier al iets mee bent. Bezoek zeker veel zalen vooraleer je een beslissing maakt.

Groetjes
Sophie

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik3-10-2007 12:45:36

@ Sylvie

We hadden eerst geopteerd voor een andere zaal en 3 mei 2008, maar de mensen van Denotter zijn vriendelijker en mevrouw was ook echt bereid mee naar oplossingen te zoeken voor onze viering ter plaatse DUS...
Wij trouwen er op zaterdag 26/04/2008.

Dit was de datum die nog vrij was het dichtst bij de zomer... anders was het al direct oktober 2008. Maar we waren ook niet zo vroeg aan: we hadden pas 14 dagen geleden een optie genomen op de zaal.
Groetjes!

Sylvie

Meld misbruik3-10-2007 13:55:31

@Soetkin:

K vind 't ook hele vriendelijke mensen.
Wij trouwen er op 27 september 2008, wij hebben ongeveer twee maanden geleden de zaal geboekt en toen was enkel nog 17 mei en 27 september vrij, aangezien wij een datum zochten vanaf mei tot september.
Vertel mij dan maar hoe je trouwfeest daar
geweest is hé, aangezien je 5 maandjes vroeger trouwt dan wij;)

Vele groetjes en veel plezier met de voorbereidingen,

Sylvie

els
17-8-2011
 Meld misbruik3-10-2007 13:59:15

Hallo,

Hoi Charlotte,

Ik zie dat "onze zaal" nog ontbreekt in het rijtje. Deze is ideaal gelegen tussen Brugge en Destelbergen: Ten Dauwe in Aalter.
De service is schitterend en ze denken enorm mee. Er is een mooie tuin, gezellig interieur,...
Kortom wij hebben enkel lof over deze zaal, zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.
In Aalter heb je nog Biezemhof, maar die hebben wij niet genomen.

Als je nog info zou wensen over de zaal geef je maar een seintje.

Groetjes,
Els

els
17-8-2011
 Meld misbruik3-10-2007 13:59:29

Hallo,

Hoi Charlotte,

Ik zie dat "onze zaal" nog ontbreekt in het rijtje. Deze is ideaal gelegen tussen Brugge en Destelbergen: Ten Dauwe in Aalter.
De service is schitterend en ze denken enorm mee. Er is een mooie tuin, gezellig interieur,...
Kortom wij hebben enkel lof over deze zaal, zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.
In Aalter heb je nog Biezemhof, maar die hebben wij niet genomen.

Als je nog info zou wensen over de zaal geef je maar een seintje.

Groetjes,
Els

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik4-10-2007 13:08:59

Hallo,
Nog een mogelijkheid is het Oud Sint Jan in Brugge...
Ik ben recent naar een feest in 't Gravenhof geweest: prachtige tuin, rustieke zaal. het eten was zeker veel maar niet zo echt verfijnd.
groetjes
Caroline

vanessa
3-12-2010
 Meld misbruik4-10-2007 18:59:18

hallo,

wij trouwen op 28juni2008
onze feestzaal wordt het boldershof te Oostkamp, hele vriendelijke mensen engrote mooie tuin
Voordeel is dat als de zaal vrij is dat alleen maar jou feest is en geen ander meer in boldershof. De prijs is heel redelijk en heel goed van eten.
www.boldershof.be
zeker aanrader
voor nog vragen mail me gerust vanessa.van.de.putte@telenet.be

groetjes

groetjes vanessa

vanessa
3-12-2010
 Meld misbruik4-10-2007 18:59:36

hallo,

onze feestzaal wordt het boldershof te Oostkamp, hele vriendelijke mensen engrote mooie tuin
Voordeel is dat als de zaal vrij is dat alleen maar jou feest is en geen ander meer in boldershof. De prijs is heel redelijk en heel goed van eten.
www.boldershof.be
zeker aanrader

groetjes

groetjes vanessa

vanessa
3-12-2010
 Meld misbruik4-10-2007 18:59:47

hallo,

www.boldershof.be
zeker aanrader

groetjes

groetjes vanessa

vanessa
3-12-2010
 Meld misbruik4-10-2007 18:59:56

hallo,

www.boldershof.be
zeker aanrader

groetjes

groetjes vanessa

vanessa
3-12-2010
 Meld misbruik4-10-2007 19:00:04

hallo,

www.boldershof.be
zeker aanrader

groetjes

groetjes vanessa

vanessa
3-12-2010
 Meld misbruik4-10-2007 19:00:17

hallo,

www.boldershof.be
zeker aanrader

groetjes

groetjes vanessa

Thierry

Meld misbruik4-10-2007 22:19:18

---

Sylvie

Meld misbruik5-10-2007 9:11:10

Persoonlijk zou 'k Hof Ter Mude niet nemen
als feestzaal, het is wel een mooie zaal en vriendelijke mensen, maar wij zijn daar naar een receptie geweest en de bediening had enkel maar oog voor de naaste familie, wat blijkt dat de mensen die enkel uitgenodigd waren op de receptie, slechts 2 hapjes gekregen heb en 2 glaasjes, wat 'k toch wel wat weinig vind aangezien je daar toch 2 uur bent.

Groetjes,

Sylvie

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik7-10-2007 21:58:59

Hey allemaal,

Wij trouwen in het Kasteel van Moerkerke, ook een echte aanrader! Het kasteel ziet er zowel vanbinnen als vanbuiten echt idyllisch uit. De kasteelvrouw was meteen erg vriendelijk en hielp ons ook verder met het concept van onze trouw. En naar 't schijnt is het eten erg verfijnd en lekker! Binnenkort gaan we gaan proeven...
Bezoek zeker eens de website: http://www.kasteelvanmoerkerke.be voor meer info. Wij hadden al verschillende locaties gezien maar toen we dit zagen, waren we meteen verkocht!

Veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes
Sofie
23-05-2008

Joke
27-6-2008
 Meld misbruik8-10-2007 14:46:58

Beste Charlotte

Wij trouwen op 27 juni '08 in Hof Ter Mude. Surf naar www.hoftermude.be en je vindt er de prijslijst van zaal + menu's. Maar wees op tijd, de meeste data zijn al geboekt of werd er een optie genomen.
Veel succes met de zoektocht en voorbereidingen enne.. proficiat.

Joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info