Terug naar overzicht
ik weet niet van welke regio je afkomstig bent, maar misschien kan je eens contact opnemen met La Sposa in Roeselare met de vraag of ze gilets aprt verkopen? Ik heb het vage vermoeden dat dat mogelijk is want ik heb er al gilets apart zien hangen.Succes met de zoektocht!PS Is het huren van een pak geen optie of het afwachten van de solden?
afwachten tot de solden is zeker een optie!dan gaan we zeker al eens gaan kijken, maar k weet niet of er korting is op bruidegomskostuum.huren hebben we over gedacht, maar mijn vriend heeft voor zijn werk geregeld eens een kostuum nodig, dus daarom dat we wel een kostuum kopen he
Wij zijn naar het Outlet Shopping Centrum in Roermond geweest. Daar zijn verschillende winkels waar ze goedkoop merk kostuums en aparte gilets verkopen. Ik weet niet hoe de winkel noemt , maar je kan er alvast niet langskijken. Groetjes Sandra
mijn man had zijn kostuum bij matinique gekocht. Was niet te duur en daar verkopen ze ook gilets (zelfde als kostuum, maar apart te koop). We zijn voor hem gilet trouwens maar achteraf gaan halen, want daar had hij zelf niet aan gedacht
Ondertussen al getrouwd? Of nog steeds op zoek naar een gilet? Heb hier een prachtexemplaar van Masterhand met bijhorende das (gilet nieuw, das 1 x gedragen). Dus moest je nog steeds zoekende zijn, mail me! marjolein@silafont.cjb.net