Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gilet apart kopen

3-10-2007 12:36:42
hoi dames
we zijn volop bezig met de voorbereidingen van onze trouw. Nu wilden we, om de kosten wat te drukken, een niet zo duur kostuum voor mijn ventje voorzien, dat hij makkelijker erna nog kan aandoen. Maar daarbij wilden we wel ergens een gilet op de kop tikken. Weten jullie of je zo een gilet apart ergens kan kopen?

bedankt

L
26-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1641

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik3-10-2007 12:54:52

ik weet niet van welke regio je afkomstig bent, maar misschien kan je eens contact opnemen met La Sposa in Roeselare met de vraag of ze gilets aprt verkopen? Ik heb het vage vermoeden dat dat mogelijk is want ik heb er al gilets apart zien hangen.

Succes met de zoektocht!

PS Is het huren van een pak geen optie of het afwachten van de solden?

L
26-6-2009
 Meld misbruik3-10-2007 13:01:13

afwachten tot de solden is zeker een optie!
dan gaan we zeker al eens gaan kijken, maar k weet niet of er korting is op bruidegomskostuum.
huren hebben we over gedacht, maar mijn vriend heeft voor zijn werk geregeld eens een kostuum nodig, dus daarom dat we wel een kostuum kopen he

Sandra
30-8-2008
 Meld misbruik3-10-2007 19:03:07

Wij zijn naar het Outlet Shopping Centrum in Roermond geweest. Daar zijn verschillende winkels waar ze goedkoop merk kostuums en aparte gilets verkopen. Ik weet niet hoe de winkel noemt , maar je kan er alvast niet langskijken. Groetjes Sandra

mieke
1-9-2007
 Meld misbruik3-10-2007 19:45:00

mijn man had zijn kostuum bij matinique gekocht. Was niet te duur en daar verkopen ze ook gilets (zelfde als kostuum, maar apart te koop). We zijn voor hem gilet trouwens maar achteraf gaan halen, want daar had hij zelf niet aan gedacht

Marjolein
3-5-2008
 Meld misbruik15-5-2008 16:31:58

Ondertussen al getrouwd? Of nog steeds op zoek naar een gilet? Heb hier een prachtexemplaar van Masterhand met bijhorende das (gilet nieuw, das 1 x gedragen). Dus moest je nog steeds zoekende zijn, mail me! marjolein@silafont.cjb.net

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info