Nu Online
Momenteel zijn er 367 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Koetsen : vervoer suite

3-10-2007 16:18:31
Dag Bruidjes!
Wij zouden graag de suite vervoeren in een grote koets, ik heb al wat rondgekeken maar dit blijkt zeer duur te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Moetsen we niets goedkoper vinden dan nemen we een bus! Bedankt voor de raad!!!

Ilse

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 936

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik3-10-2007 18:07:47

Hallo,

wij hebben onze suite vervoerd in een huifkar waar 22 man op kan. We hebben die gehuurd van Danny van de Wouwer. Wij zijn getrouwd bij Aalst en ze kwamen van Averbode. Er waren twee chauffeurs bij die dag die echt supervriendelijk en erg goed hun werk doen, bloemstukken op de kar getrokken door twee mooie zwarte paarden. Wij hebben 450 euro betaald. De tocht door het dorp naar het gemeentehuis en kerk was zo gezellig. Mensen kwamen op straat om te kijken en te zwaaien. Echt een aanrader. Als je foto's wil zien www.henkenisabel.bruiloftsite.nl

Groetjes,
Isabel

Jo-Ann
27-9-2008
 Meld misbruik3-10-2007 19:40:50

Hallo,

ik weet niet van waar je bent, maar wij overwegen ook koetsen en moesten voor een huifkar van 12 personen (met een tweespan ervoor) 200 euro betalen. Een aparte koets voor het bruidspaar kost eveneens 200 euro. Dit is dan bij mensen waarvoor het hun hobby is, waarschijnlijk zijn koetsen bij een ceremoniebedrijf duurder.
Je moet er wel rekening mee houden dat alles wat trager gaat met een koets, om die reden houden wij onze wettelijke trouw op een andere dag dan de kerkelijke.

Hopelijk heb ik je hiermee wat geholpen !

Groetjes,

Ann

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik4-10-2007 12:55:01

Ook wij hadden een huifwagen voor de suite (voor onszelf hebben we onze eigen koets en paarden genomen). Wij betaalden hiervoor 250 euro. De huifwagen is heel mooi afgewerkt en de menners verschijnen in mooi pak met hoge hoed (buishoed) wat het geheel zoveel mooier maakt. Ze komen met een vrachtwagen en ik denk dat ze zich zo toch wel redelijk ver kunnen verplaatsen. Ze zijn van Landegem (Oost-Vlaanderen). Ik kan indien je dat wilt het telefoonnummer eens opzoeken?

Ilse

Meld misbruik4-10-2007 15:35:36

Dag Caroline,
Bedankt voor de info! Zou inderdaad super zijn moest je het telefoonnumer geven! Alvast bedankt!
Groetjes,
Ilse

Ilse

Meld misbruik4-10-2007 15:35:48

Dag Caroline,
Bedankt voor de info! Zou inderdaad super zijn moest je het telefoonnumer geven! Alvast bedankt!
Groetjes,
Ilse

Ilse

Meld misbruik4-10-2007 15:35:58

Dag Caroline,
Groetjes,
Ilse

Els
21-9-2007
 Meld misbruik8-10-2007 14:36:15

Koetsen zijn echt een aanrader (als het weer meezit toch). Heel gezellig, super romantisch. En leuke foto's achteraf. Ik heb in ieder geval geen spijt! met auto's hadden we nooit zo van onze dag kunnen genieten!
Had ook Van de wouwer uit averbode met friese paarden (was echt af, mooi en service!), maar als t niet perse friezen ofzo moeten zijn, is er wel goedkoper iets te vinden denk ik!

Groetjes Els 21/09/2007

Nele
5-7-2008
 Meld misbruik10-10-2007 15:14:27

Hoi toekomstige bruidjes!!
Wij zouden ook heel graag in een koest of huifkar trouwen, maar vinden geen adressen of plaatsen in de provincie Antwerpen. Kan iemand mij helpen? 200 euro is echt wel goedkoop, zou u mij het telefoonnummer, of andere info kunnen geven? Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...