Nu Online
Momenteel zijn er 364 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfel sover jurk...

4-10-2007 10:04:14
Ben een tijdje geleden een jurk gaan kopen... Maar ben nu serieus aan het twijfelen of het wel een goede keuze is... Ik zie nu precies veel mooiere jurken voor minder geld... Het is een jurk van Mathyro (collectie 2006). Ik vind er maar 1 foto van terug op internet (je ziet de voorkant wel niet...)
http://www.brautmoden-karben.de/mathyro_2006.htm
voorlaatste rij, eerste foto

groetjes

Isabel
5-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 704

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik4-10-2007 10:27:49

Hallo Isabel,

Ik ben even gaan kijken en vind het toch wel een mooie jurk hoor!!!! Ik denk dat het normaal is dat je na een tijdje gaat twijfelen. Kijk maar eens goed rond op dit forum. Je zult er meerdere bruidjes vinden die twijfelen. Maar als de dag er is en je haren zijn mooi gedaan en je bent mooi opgemaakt zul je stralen!
Je hebt die jurk toch om een reden gekozen hé!!! Probeer dat gevoel terug op te roepen dat je had toen je de jurk aan het passen was!!!!!!!
En niet te veel rond kijken naar andere jurken. Dit zaait alleen twijfels.
Groetjes
Silvy

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik4-10-2007 10:29:04

En wat wil je nu van ons horen?

Ik heb ook lang getwijfeld. Het geld daar heb ik absoluut niet naar gekeken, want geld is maar geld. Mijn jurk was rood, en ik was bang dat iedereen zou zeggen dat ik geen echte bruid was! Ik heb ook nog een paar keer een witte jurk aangedaan, maar dat was echt niet zo mooi!

Inmiddels zijn we getrouwd en heb ik alleen maar toffe reacties ontvangen.

Groetjes!!

Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik4-10-2007 11:57:54

Heeeeeeeeeeeeel mooie jurk!
Houden én aandoen!
Genieten meid, niet twijfelen!
Veel succes, Kristien

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik4-10-2007 12:15:39

Zeker niet twijfelen. Het is een prachtige jurk. Ben misschien een beetje bevooroordeeld want ben zelf in een jurk van Mathyro collectie getrouwd. (voorlaatste rij, derde jurk :) )

Groetjes

Fieke

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik4-10-2007 12:18:49

Ow ja, bovendien zat hij de ganse dag héééééééééééél comfortabel. En daarvoor mag je al wat extra geld neertellen natuurlijk. Mocht je nog vragen hebben of twijfels mag je me altijd mailen hoor.

franckaert_sofie@hotmail.com

Tamara

Meld misbruik4-10-2007 19:44:57

Nou ... niet twijfelen hoor! Ziet er geweldig uit!!!!

sabrina
27-10-2007
 Meld misbruik4-10-2007 21:32:05

hey isabel
ik ken je gevoel, ik ga binnen 23dagen trouwen en ook ik twijfel over mijn jurk...
vooral dan ook omdat mijn vriend een jurk in een boekje had zien staan die op mijn jurk leek en hem helemaal niet mooi vond....
maar probeer ook terug te keren naar t gevoel dat ik had toen ik hem de eerste keer paste...
probeer terug dat wauw gevoel te creëren...
sabrina
27/10/07

Isabel
5-9-2008
 Meld misbruik5-10-2007 8:24:56

Beankt voor jullie reacties! Ik merk nu dat het niet abnormaal is om te twijfelen! Ik heb de foto van mijn jurk afgeprint en kijk alleen daar nog naar en niet meer naar de andere jurken!
Veel succes nog allemaal!

L
26-6-2009
 Meld misbruik5-10-2007 8:52:56

Ik heb hier al zoveel dingen gelezen van mensen die gaan twijfelen over de jurk!! Is ook normaal, je koopt die en ziet er maar maander erna terug en ondertussen vooral niet kijken wat er ondertussen nieuw bij is want je weet maar nooit he!!!
maar uiteindelijk, de dag zelf, als je volledig af bent (haar, make up) zal de jurk echt wel weer perfect zijn hoor!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...