Terug naar overzicht
Hallo Isabel,Ik ben even gaan kijken en vind het toch wel een mooie jurk hoor!!!! Ik denk dat het normaal is dat je na een tijdje gaat twijfelen. Kijk maar eens goed rond op dit forum. Je zult er meerdere bruidjes vinden die twijfelen. Maar als de dag er is en je haren zijn mooi gedaan en je bent mooi opgemaakt zul je stralen!Je hebt die jurk toch om een reden gekozen hé!!! Probeer dat gevoel terug op te roepen dat je had toen je de jurk aan het passen was!!!!!!! En niet te veel rond kijken naar andere jurken. Dit zaait alleen twijfels.GroetjesSilvy
En wat wil je nu van ons horen?Ik heb ook lang getwijfeld. Het geld daar heb ik absoluut niet naar gekeken, want geld is maar geld. Mijn jurk was rood, en ik was bang dat iedereen zou zeggen dat ik geen echte bruid was! Ik heb ook nog een paar keer een witte jurk aangedaan, maar dat was echt niet zo mooi! Inmiddels zijn we getrouwd en heb ik alleen maar toffe reacties ontvangen. Groetjes!!
Heeeeeeeeeeeeel mooie jurk!Houden én aandoen!Genieten meid, niet twijfelen!Veel succes, Kristien
Zeker niet twijfelen. Het is een prachtige jurk. Ben misschien een beetje bevooroordeeld want ben zelf in een jurk van Mathyro collectie getrouwd. (voorlaatste rij, derde jurk :) )GroetjesFieke
Ow ja, bovendien zat hij de ganse dag héééééééééééél comfortabel. En daarvoor mag je al wat extra geld neertellen natuurlijk. Mocht je nog vragen hebben of twijfels mag je me altijd mailen hoor.franckaert_sofie@hotmail.com
Nou ... niet twijfelen hoor! Ziet er geweldig uit!!!!
hey isabel ik ken je gevoel, ik ga binnen 23dagen trouwen en ook ik twijfel over mijn jurk... vooral dan ook omdat mijn vriend een jurk in een boekje had zien staan die op mijn jurk leek en hem helemaal niet mooi vond.... maar probeer ook terug te keren naar t gevoel dat ik had toen ik hem de eerste keer paste... probeer terug dat wauw gevoel te creëren... sabrina27/10/07
Beankt voor jullie reacties! Ik merk nu dat het niet abnormaal is om te twijfelen! Ik heb de foto van mijn jurk afgeprint en kijk alleen daar nog naar en niet meer naar de andere jurken!Veel succes nog allemaal!
Ik heb hier al zoveel dingen gelezen van mensen die gaan twijfelen over de jurk!! Is ook normaal, je koopt die en ziet er maar maander erna terug en ondertussen vooral niet kijken wat er ondertussen nieuw bij is want je weet maar nooit he!!!maar uiteindelijk, de dag zelf, als je volledig af bent (haar, make up) zal de jurk echt wel weer perfect zijn hoor!!!