Terug naar overzicht
Hoi Inneke, wij hebben heel lang getwijfeld tussen Den Eyck in Kasterlee en 't Daemshof in Noorderwijk. Uiteindelijk voor 't Daemshof gekozen aangezien we deze zaal mooier vond als ze klaarstond voor een feest. Toen vond ik Den Eyck er ietwat ouderwets uit zien en de stoelen leken mij ongemakkelijk.Maar voor de rest zeker een heel mooie zaal en we hebben er van vrienden en familie die er al geweest waren niets dan positieve kritiek van gehoord.Groetjes,Evelien.
heb in Den Eyck al een viering mogen voorgaan. Omdat het weer minder goed was, was de viering binnen maar toch zeer aangenaam.groetjesgoedeherder.be
ik ben er zelf heel lang geleden eens geweest. Vond het toen wel oke. Tegenwoordig schijnt het minder te zijn volgens sommigen. De zaakvoerder heeft verschillende zaken nu, en misschien dat zijn aandacht daardoor verslapt?Nu ken ik toevallig een paar mensen die er naar een feest zijn geweest dat wel SUPER was. Maar dat was van een rijke aannemer, die echt alles erop en eraan had genomen. Champagne a volonte, oesters, kreeft,... kan niet slecht zijn dan heIk heb zelf ook de prijzen van den eyck gevraagd en vond de formules wel leuk. Wij zouden dan voor een walking dinner gekozen hebben. Maar hebben nu voor een hele andere zaal gekozen
Hoi,Wij zijn in juni getrouwd en hebben zowel receptie als het avondfeest in den Eyck gehad. Het was echt AF, zoals ze zeggen. De schuur voor receptie, de tuin en alles errond hebben echt een aangename sfeer. Dit hebben we ook gehoord van de gasten. Ook de ceremoniemeester deed zijn best en het eten was zeer goed. Een aanrader.grtjs,Marjo
Hoi,Mijn nichtje is er enkele jaren geleden getrouwd. Receptie was toen ook in de schuur, feest zelf in de grote zaal. Alles was toen tot in de puntjes verzorgd, een heel lekker menu voorgeschoteld gekregen en ook het dansgedeelte was dik ok. Weet natuurlijk niet of er in tussentijd veel veranderd is, maar was toen alleszins een heel geslaagd feest.Groetjes,Tamarawww.080808.tk