Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen vlaams brabant

4-10-2007 14:41:20
Hallo iedereen

Wij zijn er nog niet uit of we in limburg (mijn vriend is vandaar) of in vlaams brabant (ik ben vandaar) gaan trouwen. Heeft er iemand tips voor mooie (eventueel originele) trouwzalen rond Ternat,Dilbeek,...?
Alvast bedankt,
Annelies

Annelies
1-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 830

Kelly
14-9-2007
 Meld misbruik4-10-2007 15:40:36

Salons Waerboom is zeker aan te raden; handig dat er meteen ook een hotel aan verbonden is.
Wij zijn er getrouwd op 14 sept en mijn man zijn familie is practisch allemaal blijven slapen; was leuk om de ochter nadien iedereen meteen terug te zien en wat na te praten!!!

Succes met deverdere voorbereidingen!!!

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik4-10-2007 16:09:24

Dag Annelies,

Ik ben vorige zomer getrouwd en ik ben van Vlaams-Brabant en mijn man is van Limburg. Leuven ligt tussen de twee en wij hebben onze feest in Kampenhout in Den Ast gedaan. We zijn voor de wet in Limburg getrouwd, want daar wonen we en voor de kerk in Vlaams-Brabant. Dat was wel op twee verschillende dagen. We zijn nog heel de dag over en weer moeten rijden, want onze foto's hebben we in de voormiddag in Leuven genomen. En daarna moesten we terug voor de mis. Maar onze dag is perfect verlopen.

L
26-6-2009
 Meld misbruik5-10-2007 8:46:04

Wijzelf zijn van affligem. (dus zelfde regio als jullie).
Er zijn hier wel een aantal feestzalen (kattebroek - dilbeek, de snip - moorsel, waerboom - grootbijgaarden, brouwershof - affligem, ....

wijzelf trouwen in de waerboom

veel succes

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik5-10-2007 11:44:41

Wij zijn van Dilbeek en trouwen in De Montil in Essene. De Waerboom is ook wel OK hoor. Wij werken vaak met hen samen voor evenementen voor 't werk. Maar de samenwerking verloopt daar niet altijd even vlot. De avond zelf is wel altijd geslaagd.
De keuze voor de Montil is omdat wij er al een paar keer nieuwjaar gevierd hebben en zelfs voor zoveel mensen (meer dan 1000) verloopt alles daar picobello).
Groetjes,
Katleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...