Terug naar overzicht
Salons Waerboom is zeker aan te raden; handig dat er meteen ook een hotel aan verbonden is.Wij zijn er getrouwd op 14 sept en mijn man zijn familie is practisch allemaal blijven slapen; was leuk om de ochter nadien iedereen meteen terug te zien en wat na te praten!!!Succes met deverdere voorbereidingen!!!
Dag Annelies,Ik ben vorige zomer getrouwd en ik ben van Vlaams-Brabant en mijn man is van Limburg. Leuven ligt tussen de twee en wij hebben onze feest in Kampenhout in Den Ast gedaan. We zijn voor de wet in Limburg getrouwd, want daar wonen we en voor de kerk in Vlaams-Brabant. Dat was wel op twee verschillende dagen. We zijn nog heel de dag over en weer moeten rijden, want onze foto's hebben we in de voormiddag in Leuven genomen. En daarna moesten we terug voor de mis. Maar onze dag is perfect verlopen.
Wijzelf zijn van affligem. (dus zelfde regio als jullie).Er zijn hier wel een aantal feestzalen (kattebroek - dilbeek, de snip - moorsel, waerboom - grootbijgaarden, brouwershof - affligem, ....wijzelf trouwen in de waerboomveel succes
Wij zijn van Dilbeek en trouwen in De Montil in Essene. De Waerboom is ook wel OK hoor. Wij werken vaak met hen samen voor evenementen voor 't werk. Maar de samenwerking verloopt daar niet altijd even vlot. De avond zelf is wel altijd geslaagd.De keuze voor de Montil is omdat wij er al een paar keer nieuwjaar gevierd hebben en zelfs voor zoveel mensen (meer dan 1000) verloopt alles daar picobello).Groetjes,Katleen