TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tania
3-5-2008
|
4-10-2007 20:43:14
Hey,
Die reeks hebben ze bij Claire de Femmes ook in Waals-Brabant dacht ik... En ook bij Modeshow in Geraardsbergen, maar daar heb ik geen goede herinneringen aan. Nu ja, ik hoop dat dit je al kan helpen :)
Groetjes,
Tania
|
|
Sarah
7-7-2007
|
5-10-2007 7:04:37
Hallo,
idd bij Modeshow in Geraardsbergen hebben ze ook Aurye Mariages. Ik had ook een kleed van Aurye en kocht het bij Modeshow. Ik ben daar wel heel tevreden over de bediening. ALles was steeds in orde. Ik had geen klachten over deze winkel. Maar ieder zijn mening. Iedereen heeft een andere ervaring met winkels. Maar ik vond het daar goed.
Groetjes Sarah.
www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl (daar zie je me stralen met mijn kleed)
|
|
Tania
3-5-2008
|
5-10-2007 19:31:29
Ja, ik wil je zeker niet weghouden van Modeshow he :). Bij mij was het probleem dat ik alleen mijn kleed ging kiezen, en pas mijn ma en schoonma ging meenemen als ik ongeveer wist wat het ging worden (bvb 1 of 2 overhield). Ik had een afspraak gemaakt, en aan telefoon zeiden ze al dat ze "zo niet werkten". Nu ja, ik er toch naartoe, ter plaatse mocht ik maar 1 kleed passen omdat ik alleen was. Persoonlijk vond ik dat echt niet kunnen, dat hadden ze ten eerste wel al aan telefoon kunnen zeggen, want ik rij daarvoor het hele eind, en dan nog, er zijn toch mensen die bvb helemaal alleen beslissen, zonder ooit iemand bij??? Ik vond het toch discriminerend. Hun uitleg was dat dat allemaal dure stukken zijn, en dat ze die niet zoveel keer extra uithalen. Als ik dan vergelijk met de winkel waar ik mijn kleed uiteindelijk heb gekocht, is dat een heeeeeeel groot verschil in service en klantvriendelijkheid. Maar ik kan wel aannemen dat als je er met je moeder toekomt, je wel perfect wordt geholpen... Dus bij deze, een gouden tip :).
Groetjes,
Tania
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|