Terug naar overzicht
Hallo, Mijn trouwkleed heb ik bij Boetiek Lief in Loksbergen gekocht. Deze winkel is een echte aanrader !De verkoopster zijn allemal heel behulpzaam en vriendelijk. Ze zijn zelf ook allemaal naaisters (dat is zeker niet in elke bruidswinkel zo)waardoor ze en perfect zicht hebben op at er mogelijk is met je kleed. Ze hebben inderdaad Rembo en Lina en ik dacht ook Mathyro. Succes ermee !Sofie
hoi kim!ik heb mijn kleed ook in boetiek lief gekocht!een hele goeie winkel met een goeie service!de verkoopsters weten waar ze mee bezig zijn en geven hele goeie raad!mijn kleed is van linea!en omdat mijn man zijn kostuum daar ook heeft gekocht kregen we de auto om in te trouwen.wij zijn op 15 september getrouwd en omdat het goe weer was zijn we cabrio gereden wat leuk is op zo'n dag!welke merken er nog zijn weet ik niet want ik had het mijne direkt gevonden.en mijn man was ondersteboven toen hij mij zag!zeker de moeite om eens gaan te kijken!groetjes liesbeth15/09/2007
Dan hadden ze bij mij misschien een minder goede dag want ik ben er gewoon weer buiten gelopen! Ik ging kijken voor een kleed voor mij en suitekleed voor mijn mama. Toen ik beschreef dat ik een romantisch kleed met kleine hoepel en sleep wou zeiden ze al meteen dat ze enkel "moderne" kleedjes hadden en ze wilden me niet veel laten zien.Bij mijn mama net hetzelfde, de hele tijd rond de pot draaien en zwarte kleedjes bijhalen terwijl we gezegd hadden zeker niets zwart!Ik heb zelfs niets willen passen...Maar ja, iedereen kan wel eens een slechte dag hebben zeker?
Hoi,vanaf mijn eerste pasbeurt daar: super!vriendelijk, behulpzaam, zeggen ook als jer ergens beter met staat of net niet! En vragen geen extra kosten voor allerlei prullen (zitten qua prijs ook niet hoog heb ik gemerkt). Veel succes (denk dat je je geen zorgen moet maken als je daar gaat)groetjes Els 21/09/07