TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
17-5-2008
|
5-10-2007 10:51:46
hey Marie,
Ik ga idd volgende week zondag 'normaal gezien' ook naar de opendeur dag van een buidswinkel. Waarom? Net omdat je dan geen afspraak moet maken! Ik wil heel graag dat mijn mama meegaat, maar zij is zware rugpatient en kan moeilijk lang op voorhand beslissen of ze ergens naar toe kan... Als ze zich volgende zondag goed voelt gaan we de trip wagen, indien niet, dan moet ik ook niet beginnen rondbellen om vanlles af te zeggen. Ik weet dat er bepaalde winkels tijdens de opendeur-dagen ook defilés houden, zodat je alle verschillende modellen eens kan zien en dan onmiddelijk daarna (of later) kan passen! Uiteraard heb ik ook al 2 gewone afspraken gemaakt (in andere winkels) om idd ook de voledige aandacht te hebben van de verkoopsters, maar het is dus ook nog best mogelijk dat ik dan alleen zal moeten gaan (dus zonder de mama).
groetjes
|
|
L
26-6-2009
|
5-10-2007 11:38:07
ikzelf heb ook al een uitnodiging gehad voor een opendeurdag en daar stond wel specifiek op genoteerd dat een afspraak maken nodig is... dus k weet niet of dat een voordeel is wel kan je de kleedjes in levende lijve zien he
|
|
Elke
13-10-2007
|
5-10-2007 12:44:28
Hey Marie,
ik heb in geen enkele bruidswinkel een afspraak gemaakt. Ik ben overal gewoon binnen gestapt tijdens hun openingsuren. Nergens hebben ze daar moeilijk over gedaan!! Ook al was het tijdens een zaterdag ...
Dikwijls krijg je wel iets van korting als je op de opendeurdag beslist.
Elke
|
|
LEEN
6-9-2008
|
5-10-2007 13:21:59
bij sommige winkels krijg je dan extra's, bv retouches gratis of een kadootje
|
|
tamara
15-9-2007
|
5-10-2007 18:20:49
Ik ben ook zo eens naar een opendeurdag geweest, maar ik vond daar niets aan. Je mocht niets passen, niet door de rekken snuisteren, ...
Ze hadden wel een model dat de jurken aantok die je in gedachte had, maar daar ben je nog niets mee want dat kan haar wel staan, maar daarom jou nog niet...
En van extraatjes of zo heb ik ook niets gehoord. Je moest gewoon een afspraak maken om te komen passen.
|
|
Tamara
|
6-10-2007 20:25:00
Ben vandaag gaan passen bij Lieben in Shopping 25 in Genk. Daar houden ze ergens in november opendeurdagen en als je dan koopt (of rond deze periode) krijg je 10% korting. Je krijgt daar trouwens ook korting op schoenen en accesoires als je je kleed daar ook koopt. Voor curli's in je haar bijvoorbeeld vraagt ze dan 3 i.p.v. 5 EUR per stuk.
|
|
Sofie
24-5-2008
|
30-10-2007 16:55:52
Hallo,
Ik ben vorig weekend naar de opendeurdagen van Maxims Couture geweest. Ze showden daar de nieuwe bruidscollectie van 2008, zo kon ik me toch al een beeld schetsen van de verschillende stijlen van trouwjurken. Je mocht er dan ook in de rekken naar bruidsjurken kijken, wat me dan een idee van prijzen gaf. Passen kon niet, daar moest je een afspraak voor maken, maar dat vind ik maar logisch ook. Daar moet je inderdaad je tijd voor nemen.
Groetjes, Sofie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|