Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum Bruidegom

5-10-2007 19:21:59
Wie weet er een goede winkel om achter een mooi pak voor de bruidegom te gaan?
Liefst regio Oost-Vlaanderen en met niet te opdringerige verkopers.

Elke
2-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1083

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik5-10-2007 21:14:53

In Zottegem heb je Labaere en Michiels. Bij Michiels kan je op je gemak rondkijken en helpen ze je als je dat vraagt. Bij Labaere weet ik het niet.

Laurie

Meld misbruik6-10-2007 8:11:20

Hey!

Ik ben er nog niet zelf geweest, maar bij Labaere hebben ze heel veel keuze. Die winkel zal bij ons de eerste stop worden als wij op jacht gaan.

Groetjes,

Laurie

K
7-7-2007
 Meld misbruik6-10-2007 23:31:16

Zeker niet naar Labaere gaan, ze waren daar superonvriendelijk tegen ons, mochten niet eens passen wat we wilden, werkten ons daar echt buiten, en dat als je toch veel geld komt uitgeven... Mijn man heeft uiteindelijk zijn kostuum gehaald in Gent, in een winkel in de Lange Munt met niet zo heel veel keuze, maar wel het merk dat hij wou (cossmo).

K
7-7-2007
 Meld misbruik6-10-2007 23:31:29

Zeker niet naar Labaere gaan, ze waren daar superonvriendelijk tegen ons, mochten niet eens passen wat we wilden, werkten ons daar echt buiten, en dat als je toch veel geld komt uitgeven... Mijn man heeft uiteindelijk zijn kostuum gehaald in Gent, in een winkel in de Lange Munt met niet zo heel veel keuze, maar wel het merk dat hij wou (cossmo).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info