Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

probleem!

6-10-2007 9:18:30
Hallo,

Ik zit met een probleem : wij trouwen 8/12/2007 en in alle begineuforie van het trouwen ben ik direct begonnen met een lijst van de gasten te maken en wie er gevraagd wordt voor receptie en wie voor feest. Nu zijn de uitnodigingen allemaal verstuurd en heb ik een aantal personen die ik heb gevraagd voor het feest waarvan ik nu denk waarom heb ik ze gevraagd? En waarom voor het feest? het betreffen vriendinnen van op school geweest waar ik een paar al tijdje niet meer gezien heb maar die in die periode toch mijn beste vriendinnen waren. Hebben jullie dit ook, achteraf de twijfels over wie je hebt uitgenodigd? Ik zou het in ieder geval nu toch anders aanpakken de regeling van de trouw en de feestmanier zelf. Nu heb ik er heel andere ideeen over maar het is nu wel te laat om alles te veranderen!
Graag jullie raad!

Groetjes
Karlijn (8/12/07)

karlijn

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 407

ANNEMIE
29-12-2007
 Meld misbruik6-10-2007 12:18:58

Absoluut! Wij trouwen ook in december en ik heb hetzelfde probleem. Alleen onze uitnodigingen zijn nog niet allemaal verstuurd. De twijfelgevallen liggen hier nog. Ik probeer op deze manier de knoop door te hakken: wil ik echt dat die mensen er die avond de ganse tijd bij zijn ook bij dansen en zo? En meestal is mijn antwoord daarop wel duidelijk. Misschien moet je dit ook eens proberen. Groetjes

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik9-10-2007 8:44:58

Hey,

Wij zijn op 28 juli getrouwd. Ik heb geen spijt van wie ik allemaal heb uitgenodigd en ook niet van wie mijn ouders allemaal wilden uitnodigen (of schoonouders), want die mensen kende ik ook allemaal. Wij hadden daar op voorhand wel goed over nagedacht en toch wel wat mensen geëlimineerd. Maar een paar maanden voor ons huwelijk kreeg ik ook een ander beeld over het feestgebeuren. En dat ik het toch ook helemaal anders zou aanpakken op dat moment. Eigenlijk word je op een of andere manier toch in een bepaalde richting geduwd vind ik, er is zoveel over te vinden hé. Ik zou het ook nooit meer zo doen zoals wij het nu hebben gedaan, maar spijt heb ik niet hé. Alleen ben ik van toch van plan om bij mijn man te blijven, dus hoop ik dat ik het niet meer opnieuw moet doen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info