Terug naar overzicht
Absoluut! Wij trouwen ook in december en ik heb hetzelfde probleem. Alleen onze uitnodigingen zijn nog niet allemaal verstuurd. De twijfelgevallen liggen hier nog. Ik probeer op deze manier de knoop door te hakken: wil ik echt dat die mensen er die avond de ganse tijd bij zijn ook bij dansen en zo? En meestal is mijn antwoord daarop wel duidelijk. Misschien moet je dit ook eens proberen. Groetjes
Hey,Wij zijn op 28 juli getrouwd. Ik heb geen spijt van wie ik allemaal heb uitgenodigd en ook niet van wie mijn ouders allemaal wilden uitnodigen (of schoonouders), want die mensen kende ik ook allemaal. Wij hadden daar op voorhand wel goed over nagedacht en toch wel wat mensen geëlimineerd. Maar een paar maanden voor ons huwelijk kreeg ik ook een ander beeld over het feestgebeuren. En dat ik het toch ook helemaal anders zou aanpakken op dat moment. Eigenlijk word je op een of andere manier toch in een bepaalde richting geduwd vind ik, er is zoveel over te vinden hé. Ik zou het ook nooit meer zo doen zoals wij het nu hebben gedaan, maar spijt heb ik niet hé. Alleen ben ik van toch van plan om bij mijn man te blijven, dus hoop ik dat ik het niet meer opnieuw moet doen :-)