TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
23-8-2008
|
6-10-2007 17:52:15
Hoi,
Ik weet niet van waar je bent en of de afstand dus haalbaar is, maar wij laten onze kaartjes ontwerpen bij Michiels in Booischot (bij Heist-op-den-Berg), dan kan je laten doen wat je wil. Groetjes en nog veel succes!
|
|
Hanne
30-8-2008
|
6-10-2007 20:39:14
Inderdaad, huur een ontwerper in. Eens googelen, dat zou geen probleem mogen zijn om er één te vinden.
|
|
evelien
8-12-2007
|
9-10-2007 23:11:19
Wij hebben een dvd gemaakt. Die wordt momenteel gebrand... Veel werk, maar wel de moeite waard. Wat ik ook heel tof vond: een bevriend koppel heeft een grote magneet bedrukt. Ze zijn al een tijdje getrouwd, maar de magneet hangt nog steeds op de koelkast! Heel origineel!
Groetjes,
Evelien x
|
|
Liesbet
|
10-10-2007 7:57:59
Hoi Eveline,
Zou je me misschien een foto kunnen doorsturen van die grote magneet (liesbet.vanlooveren@telenet.be).
Bedankt !
|
|
Sarah
12-7-2008
|
31-12-2007 12:15:01
Hallo Liesbet, In je berichtje zei je dat je gehoord had van een monopoly-uitnodiging. Kan je dit wat verder uitleggen of –indien mogelijk- een beschrijving of fotootje doorsturen van deze uitnodiging? Ik had namelijk voor ons huwelijk ook zoiets in gedachten, maar wat extra inspiratie om hieraan te beginnen zou zeer welkom zijn…
De zoektocht naar een originele uitnodiging is inderdaad niet zo gemakkelijk, ik hoop dat jij alvast al iets gevonden hebt!
Vele groetjes,
Sarah (sarahtje83@hotmail.com) 12-07-2008
|
|
Sarah
12-7-2008
|
31-12-2007 12:15:16
Hallo Liesbet, In je berichtje zei je dat je gehoord had van een monopoly-uitnodiging. Kan je dit wat verder uitleggen of –indien mogelijk- een beschrijving of fotootje doorsturen van deze uitnodiging? Ik had namelijk voor ons huwelijk ook zoiets in gedachten, maar wat extra inspiratie om hieraan te beginnen zou zeer welkom zijn…
De zoektocht naar een originele uitnodiging is inderdaad niet zo gemakkelijk, ik hoop dat jij alvast al iets gevonden hebt!
Vele groetjes,
Sarah (sarahtje83@hotmail.com) 12-07-2008
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|