Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schildersezeltjes: bedankt!

6-10-2007 19:16:55
Hey,

Ik weet ondertussen al niet precies meer van wie ik hier het idee heb opgedaan, maar we zijn vorige week langs Ikea geweest om de schildersezeltjes en kadertjes voor de menu te gaan kopen. We zijn wel een paar keer vreemd bekeken met onze kar vol hout :), en alles moet hier nog enkele maanden gestockeerd blijven, maar we zijn heel blij met het resultaat!!! Dus bij deze, heel dikke merci!!

Groetjes,

Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 692

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik6-10-2007 21:42:45

Hey Tania,

Ik denk dat het idee van mij kwam (tenzij nog andere mensen dit gedaan hebben natuurlijk, sorry dan). Blij dat ik (of iemand anders) je heb kunnen helpen.
Geef je ze ook mee als bedanking?
Wij hebben daar heel goede reacties op gekregen.
De foto die we nadien opgestuurd hebben paste er perfect in. Moest je dit ook doen dan moet je wel opletten. Je moet in de breedte iets kleiner nemen dan 10 cm omdat het er anders niet in kan door die haakjes (om te sluiten).

Wij hebben de kadertjes en de ezeltjes ook nog voorzien van een laagje verf (teakkleur of zo). Zo zagen ze er net iets chiquer uit (en was niet zo veel duurder aangezien we met één laagje reeds resultaat hadden).

Moest je een foto willen zien van het verschil mag je me altijd mailen op sissi.gevaert@pandora.be

Wij hadden ook ons bekijks met die volle kar.

Gebruiken jullie een bepaald thema?

Groetjes, Sissi
(133 dagen getrouwd)

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik7-10-2007 8:18:28

bij ikea in welke afdeling stonden ze? lijkt me idd ook wel heel leuk...

sara
6-9-2008
 Meld misbruik7-10-2007 21:49:03

In welke Ikea hebben jullie de schildersezeltjes gevonden? Ik ben namelijk vrijdag naar de Ikea in Ternat geweest en daar hadden ze er geen.

Sofie
13-7-2007
 Meld misbruik7-10-2007 22:32:48

Als het om kleine schildersezeltjes gaat: wij hebben er gekocht in de Club. Deze waren in hout. Was wel in juli, dus ik weet niet of ze dit nu nog hebben.
Wij gebruikten ze om de tafelnummers (ongeveer fotoformaat) op te zetten.

Kirsten
26-7-2008
 Meld misbruik8-10-2007 10:24:04

hey,

wij zijn ook schildersezeltjes in Ikea gaan halen, wij hebben de onze gevonden in ikea van Zaventem.

Kirsten

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik8-10-2007 13:23:43

Hey,

Wij hebben de onze wel degelijk uit de Ikea van Ternat... Misschien erover gekeken? Er lag toen nog een halve bak vol (ook na onze plundering lol).

We werken niet echt rond een bepaald thema, maar proberen er wel veel persoonlijke dingen in te steken, of gewoon dingen die we zelf heel leuk vinden. Zo ook dus met dit idee, we vonden het allebei veel leuker dan gewoon een menu van bij de drukker. We gaan trouwens gewoon zelf de menu maken op pc, en op mooi papier laten drukken in een copycenter.

We dachten de kadertjes wel gewoon in het blanke hout te houden, ik weet niet of we er de tijd gaan insteken om ze ook nog eens te schilderen :).

Voor wie het zich mocht afvragen: het is 50 cent in de Ikea per schildersezeltje, en we hebben er daar ook kadertjes bij gekocht, die zijn per drie verpakt 1,5 euro. Dus 1 item (schildersezeltje plus kadertje) komt op 1 euro, wat we echt goed meevallen vonden.

Groetjes aan iedereen,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...