Terug naar overzicht
hoi,in katrecht heb je H.waterfront, das een oud fabriekspand aan het water en kost 1500 euro om het af te huren. Je hebt de cocteau (prijs weet ik niet meer), Art Cube (oud fabriekspand omgebouwd tot café, lounge ed) is ook minstens 1500 euro om af te huren, het materbruggepark in st denijs westrem (aan maria middelares) is 750 euro, de eskimofabriek (schijnt duur te zijn), de blauwpoorthoeve in drongen (2500 euro) hopelijk ben je er iets meegroetjesevelyne
Dag Evelyne!Bedankt voor reactie. Het waterfront hebben we bezocht maar is lijkt ons net iets te slordig. En een rare kwiebus van een eigenaar.Vandaag zijn we eens gepasseerd aan het Kollekasteel in Mariakerke maar niet binnengeweest. Ik dacht dat ik het adres ook haalde uit een bericht van jou... Kan dat? En zo ja, weet je daar iets meer over? Op het eerste gezicht lijkt het ons een keuke plaats.groetjes,Mieke
Beste,Ondertussen bent u waarschijnlijk reeds getrouwd maar ik had graag geweten welke locatie u uiteindelijk gevonden hebt, of welke u nog interessant leken. Wij zouden graag ook een feest in die aard hebben. Bedankt!
Voor leuke live muziek tijdens de receptie raad ik je jazzible aan. Deze is een spetterende jazzband met reeds ruime ervaring met recepties. Ze bestaat uit zeer goede muzikanten waaronder conservatorium geschoolde muzikanten.Meer info en muziekvoorbeelden/contactinfo kan je vinden op www.jazzible.be