Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapel OLV Ter Ruste Deerlijk

7-10-2007 9:15:33
Hallo bruidjes,

Wij hebben gehoord dat Kapel OLV ter Ruste in Deerlijk een zeer mooi en romantisch kapelletje is.
Is er iemand van jullie die daar al ooit is geweest of die daar misschien getrouwd is?
Kent er iemand een toffe, moderne priester uit die omgeving? (Want k vermoed dat we zelf de priester mogen kiezen hé?)

Groetjes,

Malika
05/07/2008

Brecht
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1064

Wendy

Meld misbruik8-10-2007 12:49:54

Hey Malika,

Dat kapelletje ken ik niet maar onze huwelijksmis (in Zwevegem) is voorgedragen door Geert Dedecker uit Roeselare. Ik heb die bewust gekozen, dat was vroeger de 'proost' van de KAJ en ik wist dat het een ruimdenkende mens was voor wie het niet altijd helemaal volgensh et boekje moet lopen.
Ik kan hem dus zeker aanraden!

Groetjes

Wendy
www.wendy-jonathan.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...