Terug naar overzicht
Allé das tof voor je !Wij zijn op 08 - 09 - 07 getrouwd en wachten nog op de dvd die Freddy tijdens ons huwelijk maakte...
BERICHT VOOR MIEKE,Om naamsverwarring te vermijden,welke Freddy bedoel je want ikzelf had geen videoreportage op 8 september.Bovendien ken ik geen Mieke.Trouwens al mijn huwelijksDVD's werden tot tevredenheid en vreugde van iedereen binnen de 14 dagen na huwelijksdatum gepresenteerd.Freddy ZOERSEL
leuk om horen,wij hebben ook Freddy uit Zoersel op 24-05-08het is altijd fijn als je dan goeie referenties hoort;-)
oei ...excuseer, is dan de verkeerde Freddy..Mijn boodschap was ook niet kwalijk bedoeld !
Wij zoeken ook nog een videograaf en uit de reacties die ik hier lees lijkt die freddy een zeer bekwame videograaf te zijn. Daar we ons huwelijk zo goed als volledig zelf moeten betalen zouden we toch geen te dure videograaf kunnen nemen.Maar goedkoop is meestal duurkoop. Misschien dat hij de oplossing is voor ons probleem. Heeft hij een website of zo om hem te contacteren?
Helaba,Wij zijn een tijdje geleden ook getrouwd en hadden Freddy als videograaf. Echte super, ni te doen. Zowel Freddy als persoon maar zeker ook super qua werk. Een echte aanrader.Je kan hem bereiken op:fre4@telenet.beIndien nog vragen, stel ze gerust.Groetjes, Karine