Terug naar overzicht
Hallo,Ik zou niet direct in regio Limburg weten wààr, maar 'k moest toch even bedenken dat je misschien ook eens kan kijken op tweedehands.be Onlangs nog werden daar héél mooie bruidsjurken aangeboden voor zeer lage prijzen (huren kost ook al gauw zo'n 250 tot 300 €) En, inderdaad heeft dan al eens iemand dat kleedje gedragen, maar als je het gaat huren ook hé. Zelf had ik het mijne ook tweedehands... Niet iedereen van ons heeft immers het geluk dat alles door de ouders wordt betaald...Ik wens je heel veel succes en een prachtige dag! Groetjes
Ik ken in Limburg anders wel winkels waar je voor dezelfde prijs als een huren een jurk kan kopen! In Heusden bij Burcum;Sposa en Aselin. Ik heb kleedjes gepast tussen de 200 en 800 euro, de meeste lagen rond de 500 euro! Een trouwkleed huren kost toch ook al direct enkele 100 euros hoor en jdat is toch nooit op je maat hè?! Je kan je kleedje achteraf ook gewoon weer verkopen, of kijk inderdaad eens op de vele 2dehandssites daar vind je vast een mooie jurk voor niet veel geld die je dan nog kan laten aanpassen op jouw maat.
Hoi!Mijn man en ik zijn vorige zomer getrouwd. Had ik toen geweten dat er zoveel mooie tweedehandskleedjes te koop zijn, dan had ik het ook gedaan. Maar ik merk dit nu pas, nu ik het mijne te koop stel... Misschien is dit voor jou een manier om toch een prachtige jurk te dragen aan een verminderde prijs? Als je graag foto's wil zien van mijn jurk, laat me dan je mailadres weten op eveline_de_smet@hotmail.com