Terug naar overzicht
Hoi!Ook naar de huwelijksbeurs geweest? :-).We hebben daar dvd van meegekregen en hem net eens bekeken. Pràchtige filmpjes en blijkbaar zijn al die mensen daar wel heel tevreden over.En allemaal positieve reacties en prijs is écht niet veel!Ben oo kwel benieuwd naar reacties :-)
Hallo,Ik vind 1050 € zoals Els schreef op 5/9/2007 feitelijk toch veel geld daar waar jij bij Freddy te Zoersel minder dan 400 euro moest betalen voor opnames vanaf 9u 's morgens tot 02.00 u 's nachts.En geloof me onze dvd is ware klasse!Super herinnering!grtjes Elke01/09/2007
hey Elke,Heb je meer info over die Freddy uit Zoersel?Wij zijn nl ook uit Zoersel en hadden Videography afgeschreven omdat we het vrij duur vonden (onze fotograaf kost ook al 1200 euro...).Kan je dit mailen naar tbrems@vanmarcke.be?Heel erg bedankt!Groetjes, Tina
Freddy Van de Cauter freddy.vandecauter@telenet.be is zijn e-mailEen hele vriendelijke mens met talent!En 't is geen familie van mij, of ik heb er geen percentje op ;-)mochten sommige mensen dit denken.grtjes Elke
.