TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
7-10-2007 20:50:04
Denk dat mensen het meestal niet leuk vinden als ze iets in huis doen... Wat ik nog wel leuk zo vinden is iets romantisch. Vb. fles champagne koud zetten, kaarsjes (best niet laten branden),..
|
|
Liesbeth
1-1-2008
|
7-10-2007 20:59:15
Je kan ook gewoon met behulp van een par vrienden hun hele huis kuisen (en ze op het einde van het feest laten geloven dat je vanalles hebt uitgestoken...)
|
|
sofie
22-7-2006
|
7-10-2007 21:09:54
Bij mij hadden ze onze slaapkamer vol met ballonnen gestoken en op ons bed allemaal (plastieke) rozenblaadjes gestrooid. Dat was ook het enigste en we konden dat zeker appreciëren!
|
|
Kelly
14-7-2007
|
7-10-2007 21:29:52
Hey,
Bij ons hebben ze de kans niet gehad om iets te doen aangezien wij een appartement huren. Later hebben ze verteld dat ze eigenlijk de slaapkamer romantisch wilden maken met een fles champagne en rozenblaadjes op het bed en kaarsjes in heel de kamer. Vond het wel jammer dat ze het niet hebben kunnen doen, maar was toch wel blij dat ze binnen niets gedaan hadden.
Groetjes
|
|
Lieven
12-9-2008
|
7-10-2007 22:16:21
Wij hebben ooit als vriendenkring bij elkaar gelegd, van dat geld leeggoed gaan halen bij de brouwer (het volledige bedrag) en de flesjes (eerst zeker de restjes verwijderen) verspreid over de tuin. De lege bakken hebben we mee naar het feest genomen. Het bruidspaar moest dus eerst de bakken naar huis zien te krijgen, vervolgens vullen met de flesjes en dan naar de brouwer om in te ruilen tegen geld.
Als ik je een raad mag geven: blijf uit het huis. Zorg dat je buiten iets kan doen, ze gaan dit zeker appreciëren en er komt ook geen gemor van.
Ooit gehoord dat vrienden in huis van alles foto's hebben genomen, dan alles overhoop gehaald, en dan terug goed gezet volgens de eerste foto's. Met de 2e reeks foto's zijn het bruidspaar gaan verrassen. Resultaat: het feest was na het bekijken van de foto's gedaan, het bruidspaar heeft het feest stilgelegd, ze hadden er al geen zin meer in. Denk ook niet dat het nog vrienden van mekaar zijn.
|
|
Vera
15-3-2008
|
7-10-2007 22:35:47
Hey, wij hebben bij vrienden tijdens de vrijgezellen de sleutels "gestolen" en laten bijmaken. Op de dag zelf hebben wij het toilet vol balonnen gestopt, het bed vol balonnen, toiletpapier slingers in de gang & eetkamer en een ontbijtmand klaargezet. Tijdens het feest hebben we de bijgemaakte sleutels teruggegeven. Ze waren zeer verrast. Omdat we mekaar al heel lang kennen, wisten we wat kon en wat niet. Dus hier zijn zeker geen problemen van gekomen.
Succes!
|
|
Laurie
|
7-10-2007 22:57:50
Hey!
Wij hebben twee weken geleden de slaapkamer van het bruidspaar vol ballonnen gestoken. In sommige zat geld, anderen waren met confetti gevuld, nog andere met water,.. Het was heel leuk, maar besef dat hier heeeeel veel werk in kruipt. Wij hadden 2000 ballonnen gekocht (90 euro) en de avond voordien hebben we het merendeel opgeblazen met compresseurs. Die hebben we de dag zelf dan met dekbedovertrekken in een bestelwagen ter plaatste gebracht. Het heeft enorm veel tijd gekost, maar het was wel een leuk resultaat!
Groetjes,
Laurie
|
|
Isabel
5-9-2008
|
8-10-2007 8:42:05
Wat ik ook al gehoord heb is: - wekkers verstoppen en die op verschillende uren laten aflopen - plastiek over de WC-pot trekken - allemaal potten, pannen, ... met water in verspreid over het huis zetten - ... groetjes en succes ermee
|
|
Griet
2-2-2008
|
8-10-2007 9:33:57
Overlaatst gezien. Collega op huwelijksreis en ze hebben zijn auto aan de luchthaven bij zijn terugkomst ingepakt in plasticfolie... Ik ken niet 1 die niet grinnikte bij het zien van die auto... en je beschadigt niets.
|
|
Carolien
29-3-2008
|
8-10-2007 10:22:34
Als het bruidspaar een gazon heeft kan je in het midden hun initialen en een hartje zaaien. In het begin merken ze niets maar na aantal weken schiet dat door natuurlijk.
|
|
Wendy
|
8-10-2007 12:48:16
Bij buren van ons hadden ze kleefletters gekleefd op hun huis: " te koop wegens tekortkoming in huwelijksnacht" en hun gsm-nummer. Ik vond het supergrappig en zij ook. Alleen mijn schoonmoeder vond zoiets niet grappig, zij dacht dat het over tekortkomen van geld te maken had ;-) en vond het beledigend tegenover wie naar de trouw geweest was...
|
|
nele
29-9-2007
|
8-10-2007 13:34:04
Hey, Vrienden van ons hadden onze kamer willen versieren met kaarsen en rozenblaadjes en zo de trap op met allemaal lieve woordjes en roosjes. Nu vind ik het wel jammer dat ze niet zijn binnengeraakt, ging wel leuk geweest zijn. Het idee kwam van de vrouwen, de mannen die hadden onze voordeur willen dichtmetselen, maar gezien we niet langs achteren binnen kunnen hebben ze dit achterwege gelaten. Kzou zeggen, laat je fantasie werken, dan vind je wel iets. Groetjes een 29 septemberbruidje
|
|
nele
29-9-2007
|
8-10-2007 13:34:15
Hey, Vrienden van ons hadden onze kamer willen versieren met kaarsen en rozenblaadjes en zo de trap op met allemaal lieve woordjes en roosjes. Nu vind ik het wel jammer dat ze niet zijn binnengeraakt, ging wel leuk geweest zijn. Het idee kwam van de vrouwen, de mannen die hadden onze voordeur willen dichtmetselen, maar gezien we niet langs achteren binnen kunnen hebben ze dit achterwege gelaten. Kzou zeggen, laat je fantasie werken, dan vind je wel iets. Groetjes een 29 septemberbruidje
|
|
heidi
7-6-2008
|
8-10-2007 17:29:42
hallo, is nu wel niet voor een trouw gedaan, maar voor de 25e huwelijksverjaardag van mijn ouders hadden de buren lege bierflesjes gevuld met water en deze op de koer gezet aan de achterdeur. de bakken hebben ze dan aan elkaar gemaakt met van die elastieke rekkertjes en zo een muur gemaakt. verder nog met slingers en grappige prenten van "liefde is..." versierd. ouders vonden dit heel plezant en er was niets vernield. het geld van die lege bakken in te leveren was dan ook hun cadeau van de buren. ze hadden in totaal 32 bierbakken gebruikt.
groetjes heidi
|
|
Wendy
2-8-2008
|
8-10-2007 18:51:55
Hallo
Vrienden die laatst getrouwd zijn kregen een champagnefles, kaarsjes en rozenblaadjes op de slaapkamer. In de WC, wastafels zaten visjes in het water. Elke trede van de trap was volgezet met plastic bekertjes met water er in. Leuk, maar niet iets vies, vuil of stukgemaakt!
Groetjes
Wendy
|
|
Wendy
2-8-2008
|
8-10-2007 18:52:03
Hallo
Vrienden die laatst getrouwd zijn kregen een champagnefles, kaarsjes en rozenblaadjes op de slaapkamer. In de WC, wastafels zaten visjes in het water. Elke trede van de trap was volgezet met plastic bekertjes met water er in. Leuk, maar niet iets vies, vuil of stukgemaakt!
Groetjes
Wendy
|
|
Wendy
2-8-2008
|
8-10-2007 18:52:12
Hallo
Groetjes
Wendy
|
|
Emmy
4-4-2008
|
9-10-2007 21:32:25
Hey bedankt allemaal voor de reactie. Ik kan er zeker wat meedoen!
Emmy
|
|
bjorn
20-12-2008
|
19-10-2007 14:56:43
Overal wekkers zetten in kasten (op slot) en die verschillend laten afgaan... Van slapen op de huwelijksnacht zal niet veel in huis komen!
|
|
Katelijn
15-10-2008
|
10-12-2007 9:38:58
Wij hadden bij vrienden ook de sleutel bemachtigd, en dan in hun huis overal geld gaan verstoppen, bvb in de schoenen, hun kussensloop opgevuld met verfrommelde 5 euro biljetten, muntjes onder hun dekbed, in de eierdopjes, vijf euro's tussen de keukenrol gedraaid... Toevallig hing hun fototoestel daar, dus daar hebben we dan ook foto's mee genomen, dit hebben ze pas op hun huwelijksreis ontdekt. Het meeste geld hebben ze meteen gevonden, maar soms ontdekken ze nog hier en daar geld, wat telkens een leuke verrassing is. Binnenkort gaan we naar daar om trouwfoto's te kijken, en dan krijgen ze ook een lijst waar al het geld verstopt is, voor moesten ze nog niet alles gevonden hebben. Zij vonden dit toch heel leuk, en is leuker dan gewoon geld in een envelop geven :D
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|