Terug naar overzicht
Hoi Charlotte,wij hebben ons feest daar vastgelegd voor 26/07/08. Ik ben er al naar twee trouwfeesten geweest (oa van mijn schoonzus) en mijn ouders hebben er dit jaar hun 25 jarig huwelijk gevierd. Alles was altijd perfect in orde. Zeer vriendelijk en heel lekker eten. Wij hebben geen enkele andere feestzaal bekeken omdat we daar tot nu toe altijd tevreden zijn geweest. De omgeving vind ik zelf iets minder mooi maar het eten maakt dat goed. Wanneer trouwen jullie?Annelies
Hallo Charlotte,Positief: In de Mimosa is het inderdaad altijd op en top in orde qua bediening, eten, correctheid,enz... Als je houdt van een klassiek feest dan moet je zeker daar zijn. Ik heb ook al gehoord dat de betaling daar zeer correct verloopt (wat nen belangrijke is!). Negatief: Ikzelf vind het daar net iets té klassiek om er ons feest te houden (klassieke lusters, heel formele bediening en zo) Qua inrichting is het een beetje soberkes/saai. Ik wil zeggen, je zal misschien zelf nog wat moeten doen om de feestzaal wat speelser en persoonlijker te maken (naar mijn mening).Ik hoop dat ik je kon helpen!Sarah
hoi charlotte,We zijn daar ook gaan kijken voor ons trouwfeest daar te houden maar ik vond het een beetje té chique... te stijf..ik hou meer van een watte losse omgang daarmee dat we dan voor Ste Marie in Maldegem hebben gekozen. Mooie zaal..heel mooie tuin en een hele toffe baas:p...het is er ook goedkoper dan mimosa. Maar het eten in mimosa is zeker wel lekker. het is een beetje kwestie van smaak of je daar uw feest wil houden of niet. GroetjesDorine 16/08/2008
hey Dorine,wij hebben ook ons feest gegeven in Ste-Marieje zal er geen spijt van hebben want het was SUPERen inderdaad een toffe baas hégroetjes lore