Terug naar overzicht
Hey Nathalie, mag 'k vragen welk kleedje je gekozen hebt?Groetjes,Sylvie
Ik ben heel blij voor je!Blij te horen dat je ook zo snel iets vond. Bij mij was het de 2de jurk die ik paste. Nadien vroeg ik me wel 's af of het niet een beetje snel en impulsief was, of ik er niet meer moest passen om te vergelijken. Maar hoeveel te meer ik erover denk, hoeveel te meer ik realiseer dat ik goed zit. Dus... niet twijfelen en ervan genieten!
Ik heb gekozen voor een kleedje van Benjamin Roberts, met parels en steentjes.Meer mag ik eigenlijk nog niet zeggen omdat het van de nieuwe collectie is. Ik heb het ook nog niet gevonden op hun site of van Benjamin Roberts zijn site.groetjesNathalie 080808
Hey NathalieIk had ook een kleedje van Benjamin Roberts én het kwam ook van Mia Monta. Ik was heel tevreden over hun service en ik voelde me op mijn trouwdag écht een prinsesje. Ik ben er zeker van dat jij ook gaat stralen op jouw dag! Geniet van je trouwkleedje want het is een zaaaalig gevoel!Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!Ilse (al 52 daagjes getrouwd!)
Piep,Ook ik ben vandaag naar Mia Monta geweest en heb er mijn droomjurk gevonden, ik twijfelde tussen het 1st en het 4de, ik heb dan toch voor het 4de gekozen, ik vond de service heel goed van deze mensen, mocht de jurken zoveel ik wou herpassen om toch zeker te zijn, ook al was het voor deze mensen een drukke dag!! Ben heel blij dat ik bij deze mensen mijn jurk gekocht heb en moet ik volgende week niet meer naar een andere gaan, en nu wachten tot 26 april tot mijn eerste pasbeurt, ik kan niet wachten had al spijt dat ik de jurk moest uitdoen haha Groetjes Sarahsarah@dataprint.be
Hallo Nathalie,Ook ik ben daarheen geweest ze waren er geweldig vriendelijk en ik heb een droomjurk gevonden net zoals jij.Januarie is de maand dat het de eerste pasbeurt is en dan op naar de 14 de maart de heuglijke dag. Veel geluk gewenst voor jullie. Groetjes Daisy