Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankkaartjes

8-10-2007 10:27:26
Hallo,
Nu onze trouw voorbij is en we de foto's hebben zouden we aan de bedankkaartjes moeten beginnen. Alleen weet ik niet hoe!
bij wie ga je normaal daarvoor: fotograaf, drukker, zelf via internet of nog iets anders?
groetjes
an

an
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 876

dorien

Meld misbruik8-10-2007 11:10:32

wij hebben via google gezocht bedankingskaartjes en ik geloof dat het via extrafilm.com was ofzo, in ieder geval via internetsite die ook foto's doen en daar kon je tekstje bij zetten. niet zo duur en toch heel mooi...

Isabel
5-9-2008
 Meld misbruik8-10-2007 11:56:12

op fotokaarten.nl kan je zelf mooie kaartjes maken

K
7-7-2007
 Meld misbruik8-10-2007 12:03:15

Wij hebben zelf een foto bewerkt en dan laten afdrukken via www.foto.com , heeft ons €5 gekost voor 30 kaartjes, via de fotograaf had het ons €60 gekost, dus de keuze was gauw gemaakt :-)

Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik9-10-2007 12:16:31

@ K en Dorien

Ik heb daar ook een vraagje over: als bedankkaartjes laat afdrukken bij foto.com: maak je dan een kaartje in bv Photoshop (met tekst) en druk je dat af als foto of laat je het specifiek als kaart afdrukken (want daar zie ik niet zoveel mogelijkheid toe)?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...