Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iets dikkere bruid

8-10-2007 14:54:59
Hallo allemaal,

Ik wou gewoon iets kwijt.

20 oktober is het zover, mijn trouwkleed komt in orde maar wat lingerie betreft was het even spannend.

Ik ben niet van de magerste en ben goed door moeder natuur bedeeld (als ik het zo mag noemen) maar heb zeker ook geen uitzonderlijk grote maat. In verschillende winkels werd mij gezegd dat een bustier niet bestond in dergelijke maten en in een winkel werd ik zelfs buitengekeken en wou mij niemand helpen wegens te moeilijk. Ook hadden ze het in andere winkels over het verstellen van een gewone bh.

Uiteingelijk, pas na mijn laatste pasbeurt van mijn kleed, toch nog een passende bustier gevonden. Met dank aan een heel vriendelijke verkoopster die mij geen complexen probeerde aan te smeren.!

Nele
20-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 784

Sofie

Meld misbruik8-10-2007 15:08:34

Dag Nele,

Wij trouwen ook op 20 oktober. Hoe lopen de voorbereidingen? Moet er nog veel gebeuren?
groetjes,
Sofie

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-10-2007 15:43:13

je bent zeker niet de enige 'iets dikkere bruid'
Ben blij dat het gelukt is met de lingerie!
pff maar typisch hoor...
toen ik zwanger was, wou ik absoluut een paar hele mooie pyjama's voor in het ziekenhuis. Ik werd gewoon buiten gekeken in de winkels!! Ook sommige waar ze me niet eens aankeken...

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik9-10-2007 12:57:12

Hey,

niemand is perfect hoor! Ik heb een buikje en kromme benen. Ik vind mezelf niet van de dikste (ok, ik ben ook niet mager) maar moet in vele kledingwinkels vaak naar de grootste maat grijpen (42) (behalve voor BHs natuurlijk, daar krijg ik een B-cup nauwelijks gevuld ;-) ). Ik vind niet dat wij abnormaal zijn, maar dat die kledingwinkels en hun verkoopsters een mensenbeeld hebben dat totaal niet klopt!

In plaats van te zeggen "Ik ben niet van de magerste en ben goed door moeder natuur bedeeld", kan je beter zeggen IK BEN NORMAAL.

Je kan beter aanvaarden wat je hebt en je focussen op je pluspunten. Daardoor zie je er vanzelf beter uit.
Laat die moeilijke verkoopsters voor wat ze zijn, die mensen zijn het niet waard dat je je er ook maar een halve seconde slechter door voelt!

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...