Terug naar overzicht
Dag Nele, Wij trouwen ook op 20 oktober. Hoe lopen de voorbereidingen? Moet er nog veel gebeuren? groetjes, Sofie
je bent zeker niet de enige 'iets dikkere bruid'Ben blij dat het gelukt is met de lingerie!pff maar typisch hoor...toen ik zwanger was, wou ik absoluut een paar hele mooie pyjama's voor in het ziekenhuis. Ik werd gewoon buiten gekeken in de winkels!! Ook sommige waar ze me niet eens aankeken...
Hey,niemand is perfect hoor! Ik heb een buikje en kromme benen. Ik vind mezelf niet van de dikste (ok, ik ben ook niet mager) maar moet in vele kledingwinkels vaak naar de grootste maat grijpen (42) (behalve voor BHs natuurlijk, daar krijg ik een B-cup nauwelijks gevuld ;-) ). Ik vind niet dat wij abnormaal zijn, maar dat die kledingwinkels en hun verkoopsters een mensenbeeld hebben dat totaal niet klopt!In plaats van te zeggen "Ik ben niet van de magerste en ben goed door moeder natuur bedeeld", kan je beter zeggen IK BEN NORMAAL.Je kan beter aanvaarden wat je hebt en je focussen op je pluspunten. Daardoor zie je er vanzelf beter uit. Laat die moeilijke verkoopsters voor wat ze zijn, die mensen zijn het niet waard dat je je er ook maar een halve seconde slechter door voelt!Groetjes!