Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel de Bunswyck

8-10-2007 19:54:37
Hallo allemaal, heeft er iemand al ervaring gehad met Kasteel de Bunswyck in Leuven?Hoe is het uitzicht daar (zowel binnen als buiten) en vooral is het eten daar lekker en verzorgd?

karolien
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1594

miranda
5-9-2008
 Meld misbruik8-10-2007 20:43:56

Hoi ,

Ik ben ook van leuven en trouw volgend jaar in september.

Een geschikte feestzaal zoeken was niet zo evident. Rekening houdend met prijs, mogelijkheden, ...

Aan kasteel de bunswyck hebben wij ook gedacht. Het is er mooi van uitzicht.
Wij hebben gekozen voor feestzaal Camargue in Korbeek - dijle.

Ook een mooie feestzaal met mooi omgeving is Schuttersveste. Of salons Daelhoff in wijgmaal. Wij hebben daar van het weekend het doop en verjaardagsfeest van ons zoontje gehouden en dat was heel goed meegevallen. Mooi interieur en lekker verzorgd eten. En genoeg.

Hopelijk ben je hier iets mee.

Groetjes Miranda

Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik8-10-2007 22:10:00

Een collega van mij is daar getrouwd en raadde het me meteen af: de eigenaar heeft hun feest verpest door vanaf half 1 regelmatig aan hen (het bruidspaar dus) te komen vragen wanneer het feest nu gedaan ging zijn, want ze moesten de zaal nog kuisen.

Er was inderdaad geen einduur afgesproken, maar dit vind ik toch wel een reactie die niet kan.
Als je het echt wil vragen, vraag dat dan later op de avond aan de ceremoniemeester of de ouders of zo, maar niet aan het bruidspaar!

Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik9-10-2007 11:54:38

Hey bijna-naamgenoot,

Ben zelf ook van Leuven, woon amper op 1 kilometer van het kasteel, dus dat zou heel makkelijk zijn geweest om daar ons feest te geven. Maar ik ben er zelfs niet gaan kijken. Ten eerste had ik van andere mensen die er eens waren gaan brunchen om te kijken hoe de bediening er was, gehoord dat de bediening niet vriendelijk was en helemaal niet zoals het hoort. Bovendien ben ik er als student 2 keer naar een galabal geweest en ik vond het altijd vervelend dat de zalen op zich te klein zijn, waardoor je twee zalen nodig hebt en je gasten dus gescheiden zitten (wij verwachtesn 150 pers). Ook de tent die ze (permanent?) staat is helemaal niet gezellig.

Over de prijs en de kwaliteit en kwantiteit van het eten heb ik wel geen idee. Het is wel mooi gelegen en makkelijk te vinden

Je kan natuurlijk altijd eens gaan kijken, want mijn subjectieve mening hoeft niet de jouwe te zijn.

Karlien 9/8/8

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik9-10-2007 11:57:21

Hey!

Je kan in Kasteel Bunswijck ook gewoon gaan eten 's middags of 's avonds. Ik raad je aan dat eens te doen op voorhand. Het is er niet echt duur. Ik ben er al een paar keer 's middags gaan eten met een groepje mensen en wat me telkens opvalt is dat ze niet echt goed georganiseerd zijn. (Schotels komen wat traag en niet gelijk, afrekening verloopt moeizaam,...) Maar het zijn wel heel vriendelijke mensen en ik vind de locatie wel mooi. Het eten zelf vind ik er 'degelijk', maar niet echt speciaal.
Hopelijk zijn ze voor een feest beter georganiseerd omdat ze dat beter kunnen plannen!

Groetjes!

PS Ik denk dat ze ook een feesttent kunnen zetten.

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik10-10-2007 21:24:41

Wij zijn daar ook gaan kijken, maar vonden het maar niks. Aan de grote zaal is een tent gebouwd en er stond op dat moment water op de dansvloer.
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Berkenhof in Bierbeek.

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik18-10-2007 22:18:14

Hey Karolien!

Ik ben daar 1,5 jaar geleden naar een Middeleeuws trouwfeest geweest, en ik vond het maar niets. Het enige dat leuk was, was de valkenier, en die was niet eens van daar ... De rest van de animatie was heel gemaakt en flauw.
Het eten was gewoon een BBQ (en daarvoor is 80 EUR pp wel veel geld ...) en wel lekker, maar niet heel lekker (het varken aan het spit was bijvoorbeeld niet volledig doorbakken). Om 24u was het gedaan, wat ik vroeg vond voor een trouwfeest, en er is eigenlijk geen dansfeest geweest (maar dit kan wel de wens geweest zijn van het bruidspaar, want dat zijn geen dansers).
Het was wel een leuke dag, maar ook niets meer ... Ik ben er dan ook niet gaan kijken voor mijn feest (wij doen ons feest in het Hof ten Eenhoorn in Asse).

Groetjes,
Karen
xxx
13/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info