Terug naar overzicht
misschien kan je dan best nu gaan kijken, nu zal je buikje nog meevallen
hele moeilijke vraag... ik ben bijna 1 jaar mama en mijn figuur is nog steeds niet terug wat het voordien was.Als je in mei bevalt heb je echt wel geen zin om bruidsjurken te gaan passen. Dat kan ik je wel op een briefje zetten. Want in het begin pas je in niks in, voel je je niet zo lekker in je vel. (we waren met 6 zwanger op dezelfde moment, en dat was toch wat we allemaal vonden)Als je dan vb in juli gaat passen is het maar heel nipt he!!Op basis daarvan zou ik nu gaan passen. Best advies vragen in de bruidswinkels denk ik.
Heyproficiat met je zwangerschap!!!Bij Dianna David maken ze je kleed op maat en daarom beginnen ze er maar aan 10 weken op voorhand. Dan nemen ze jouw maten op en 4 weken voor je trouw, moet je nog s gaan passen. Je kan misschien nu wel al gaan kiezen om te zien met wat je het best gaat om dan na je bevalling je maten te laten opnemen.Het schijnt dat, als je borstvoeding geeft, je figuur zich het vlugst herstelt, maar dat wist je waarschijnlijk al.Nog n aangename zwangerschap en leuke voorbereiding !!!
Bij Mia Monta in Zottegem hebben ze een collectie voor zwangere bruidjes.