Terug naar overzicht
HeyIk heb dit gedaan met het album van de geboortereportage van ons zoontje. Ik heb alles thuis gedaan en dat is heel goed gelukt. Dat was in een stijf album met harde kaft.Nadien heb ik er een paar wat uitvergroot en laten afdrukken en ook zelf afgedrukt.GroetjesJasmine
spijtig wel dat jullie ze niet krijgen op cd of dvd, wij trouwen de 27ste en krijgen erna de foto's op dvd en een album ik hoop dat het jullie lukt met het inscannen!groetjes sabrina27/10/07
---
Ik denk ook niet dat hij negatieven zal geven. Ik zeg het, ik begrijp dat wel. Moest ik fotograaf zijn, ik zou dat ook niet geven. Maar ik denk wel dat het me gaan lukken om ze in te scannen. Ik vind het wel spannend, dat wachten op die foto's, want ik heb al niet meer zo'n duidelijk beeld van mijn trouwdag. Van mijn burgerlijke trouw (op een andere dag) heb ik zelf een album gemaakt en nu kan ik dat echt terug opnieuw beleven. De amateurfoto's van onze kerkelijke trouw zijn echt niet zo geweldig.
Wij krijgen zelfs alle brondbestanden op CD-rom. Onze fotograaf redeneert dat je toch betaald voor de hele reeks foto's en je neemt toch ook een album, dus waarom zou je de andere foto's ook niet mogen hebben? Hij heeft ook tevens onze video gedaan en ik krijg al het ruw materiaal ook op 2 DVD's mits een toeslag van 50€ voor het extra werk en de DVD's. Vind ik erg redelijk!