TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
9-10-2007 11:58:14
mijn kleed hebben ze nog besteld. Het moest dan wel besteld worden voor de nieuwe collectie er was. Eigenlijk denk ik dat ze het meeste nog wel kunnen bestellen... denk dat het meestal verkoopspraatjes zijn. Want als je op een ander gaat passen, dan zijn ze je kwijt als klant. Betalen voor passen is denk ik per winkel verschillend. Waar ik ben geweest moest je eerste keer niet betalen en tweede keer 15 euro. (denk ik toch, want ik heb eerste kleed dat ik gepast heb direct gekocht) Je moet wel zien dat je voorschot bij hebt. Ik moest 1000 euro voorschot betalen en was daar niet op voorzien. succes!!
|
|
silvy
4-4-2008
|
9-10-2007 12:21:00
Hallo,
Ik heb nergens moeten betalen om te passen. Ik heb wel telkens telefonisch een afspraak gemaakt. Kan je misschien dan even vragen voor de zekerheid. Mij hebben ze gezegd dat de collecties van 2008 gedurende heel het jaar te bestellen zijn. Dus tot de collecties van 2009 eind volgend jaar uitkomen. Aangezien mijn kleed uit de collectie van 2007 kwam en ik het in september gevonden heb, hebben ze me wel aangeraden van onmiddelijk te bestellen omdat de collectie van 2008 eraan kwam en de vorige collectie dan moeilijk KAN zijn om bij te bestellen.
Groetjes Silvy
|
|
Tamara
|
9-10-2007 22:29:03
Tot nu toe ben ik in 2 winkels geweest: Primo Piano en Lieben (beiden in Genk). In geen van deze 2 winkels moest ik pasgeld betalen, is voor mij trouwens al een reden om niet naar zo'n winkel te gaan ... De eigenares van Lieben zei me dat ze tot nu toe al opmerkelijk veel verkocht voor volgend jaar en dat ze een jurk maar beperkt verkocht (ze zei letterlijk om te vermijden dat je in het stadhuis of in de kerk naast een andere bruid staat die krek hetzelfde kleed aanheeft). Verder geven sommige winkels nog wat kortingen bij opendeurdagen. Maar of je dat nu als pushen moet aanzien ...
|
|
A.
1-1-2020
|
10-10-2007 15:35:17
Ik heb ook geen pasgeld moeten betalen, zou dan zowiezo al niet in de winkel gaan. De nieuwe collectie was bij mij net binnen. En de verkoopster zei me wel dat van bepaalde jurken (de toppers) er maar een beperkt aantal worden verkocht. Dit meestal op vraag van de ontwerper zelf, want anders blijven zijn andere jurken gewoon hangen. Wat wel begrijpbaar is. Ik ben het nu niet helemaal zeker mr komen de collecties voor het najaar niet uit in januari?
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|