Nu Online
Momenteel zijn er 598 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GABRIELLI ROESELARE

9-10-2007 12:22:17
hey

kan me iemand zeggen tussen welke prijs-categorie de schoenen zijn van gabrielli.
Ik zoek eem makkelijke schoen met een brede hak, maar toch elegant

groetjes

vicky
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1651

Wendy

Meld misbruik9-10-2007 12:29:19

Hey,

Mijn schoenen kwamen vandaar. Prijskaartje: 125 euro. Ik vond dit ffkes slikken want wilde zoveel niet geven maar de verkoopster zei zelf dat de goedkoopste die ze hadden 115 euro waren.
Ik weet wel niet wat de duurste schoenen zijn.

Maar achteraf gezien moet ik wel zeggen dat ik heel blij was met mijn schoenen, ik was vooral voor gemakkelijke schoenen gegaan (ook met hakje) en ik ben op mijn huwelijksdag maar beginnen voelen dat ik voeten had rond een uur of 4 ('s morgens). En in tegenstelling tot wat ik verwacht had (ik wilde ze eerst verkopen want dat draag je normaal gezien maar 1 keer) heb ik ze sindsdien al een paar keer gedragen als ik naar een feest of zo moest. Van al mijn schoenen zijn het de meest comfortabele...

Groetjes

Wendy
www.wendy-jonathan.Be

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik9-10-2007 12:42:03

hallo,
de prijzen die ik gezien hebben lagen tussen de 120-230 euro
dus niet meteen goedkoop
groetjes Lore

Patricia

Meld misbruik11-10-2007 15:06:53

Ik heb mijn schoenen daar ook gevonden.
Vind ze daar wel vriendelijk en ze hebben heeeeeeel veel keuze! Ik moest nl een speciaal kleur hebben en ik had sjans dat ze mijn maat nog hadden. Was toch ook 160€, maar vond dat dan nog meevallen omdat het toch een speciaal kleur is.
Wou er ook met een hakje, maar niet zo hoog als ik normaal draag (om geen pijnlijke voeten te hebben) en dat was het perfect.

Van mij waren ze nu wel van Linea Raffaeli, dus mss dat dat iets duurder is.

Had natuurlijk ook gehoopt dat het minder zou kosten, maar ik denk dat je toch makkelijk rond die prijs gaat zitten voor bruidsschoenen.

Ga eens kijken hé ;-), je wordt daar niet echt verplicht om iets te kopen denk ik, dat was toch bij ons niet het geval.
Patricia
01/08/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...