Terug naar overzicht
hoi Sofie,Wij nemen een me-to-you beer... Ik heb die gekregen als mijn vriend mij ten huwelijk vroeg, vandaar ons ideetje...groetjesMarijke
ik ben ok op zoek naar leuke ideetjes hieromtrent , heb twee jongens van 4,5j en 2,5j! als je er krijgt mag je ze me altijd doormailen alvasst bedankt!marie.lemmens13@pandora.be
Hey ,Aangezien mijn vriend ook al een kindje heeft uit zijn vorige relatie, zijn wij ook van plan om haar de ringen te laten brengen. Ze is dan 4 en hopelijk al iets minder verlegen...Ik vond een tijdje terug een me-to-you- koppeltje in bruidsvorm. Hieraan hangen lintjes waar we de ringen gaan aan vastknopen...Veel succesIlsekristofenilse.bruiloftsite.nl
Eventueel aan een ballon?Er zijn ballonnen die je kan laten maken in de vorm van een luchtballon, dus met een mandje eronder.Altijd zorgen voor genoeg gewicht natuurlijk, of je ringen zijn weg!
Onze peetzoon had een bakje gekleid, met mooie gekleurde strepen erop en daarin heeft hij de ringen gebracht. In het bakje lag overigens een blauw watje. Het ziet er heel leuk uit. Nu staat het op de kast bij onze trouwfoto met daarin een kaarsje.
Je kan ze dmv een wit lintje vastknopen aan twee witte rozen, die je kindjes dan aan jullie geven.