Terug naar overzicht
Hey Maartje,wij trouwen ook op 13/10. Het komt idd heel dicht bij ... Wij moeten eigenlijk precies nog veel doen: misboekje afdrukken, menu's afdrukken, de bloemen regelen (en zelf maken), tafelschikking, openingsdans kiezen, schieting in orde krijgen enz. Het lijkt nooit op te houden ;-) Vooral omdat we zelf nogal laat in actie geschoten zijn met organiseren ... Als het weer is zoals zaterdag, dat zou fantastisch zijn!!! Maar met geen regen zijn we ook al content!!groetjes,en geniet van de laatste voorbereidingen en vooral van 13/10Elke
HelloWij trouwen ook nu zaterdag maar eerlijk gezegd zitten we goed op schema. De misboekje hebben we het voorbije weekend gedaan en de schieting ook dus. Nu is het aftellen geblazen. Nog tweed dagen werken, vrijdag vrij en dan ....Succes he!!Karen
wij trouwen ook 13/10 en bijna alles is geregeld, het gaat zelfs zo vlot dat ik bang ben dat ik vanalles vergeet :-)alleen nog een cadeau kopen voor de vaders en afspraken maken met DJ. That's it
hey bruidjes!!!!k heb gehoord dat het goed weer wordt! dus k wens jullie allen een pracht van een dag toe!!!!sabrina27/10/07
Heyhey,hadden jullie ook overal het gevoel dat het 'not-done' was te trouwen op een 13de??? Hoeveel keer dat wij niet gehoord hebben : 'je weet toch dat je dan een huwelijksverjaardag op een vrijdag de 13de gaat hebben' Euh ja, maar dat kan ons niets schelen ...Een voordeel was wel dat we alles last minute nog kunnen vastleggen want er zijn weinig trouwers op 13/10.veel plezier zaterdag!!Elke
Hey Elke,Ook bij ons hebben ze wel eens gezegd 'trouwen jullie op een 13e? Das nen ongeluksdag'.Ach ja denk ik dan, het is gene vrijdag den 13e.Mijn schoonouders zijn ook op 13/10 getrouwd en die zijn al meer dan 25 jaar gelukkig getrouwd.Groetjes
wij zijn een koppel geworden op een vrijdag de 13de, dus mij deert het zeker niet.We hadden het inderdaad ook vrij makkelijk om een zaal, DJ enz te vinden, ook al was het maar 4.5 maand op voorhand. Misschien daarmee :-)