Terug naar overzicht
hoi,Ik ben er nog niet binnengeweest, maar ken enkele mensen die er al wel geweest zijn. Onder andere mijn toekomstige schoonmama, zij is terug naar buiten gegaan, ze ZOUDEN daar heel onvriendelijk zijn, ze staan constant naast je, ook al ben je maar gewoon aan het 'rondkijken', ze mocht de trouwkledij voor geen geld zien,... . Ze vroeg aan die meneer daar: Kan/mag ik de trouwkledij eens zien? antwoord: kort maar krachtig: NEE!Een goede kennis van mij, was daar ook gaan kijken voor suitekledij en die vond dat ze daar heel opdringerig waren... .groetjesMarijke
Ik ga daar vrijdag eens kijken. Mijn zus heeft daar destijds haar trouwjurk gekocht maar dat is alweer 15 jaar geleden. Ik zal iets laten weten.
Ik ben daar al 2 ker suitekleding gaan halen. Alles is toen heel goed verlopen. Ben wel trouwkleren gaan passen maar ben uiteindelijk toch naar Lilian Claes gegaan. Was wel iets duurder maar het was gewoon het kleed van mijn dromen.
hallo ik ben Ariane en heb op 18 november mijn trouwkleed gekozen in de winkel modehuis magda. het zijn vriendelijke mensen, je mag passen wat je wil en goedkoop de duurste is 900 euro veel suc6
het is ne goei winkel heb er zondag mijn kleed besteldze helpen je heel goed verderlaten je meerdere malen het kleed passenniets is he teveelen de prijs is heel goed
luistezr marijke als jij onvriendelijk bent zou ik da ook zijnen ze hebben gelijk dat ze de kleren niet aan iedereen laten zien enkel aan de mensen die trouwen ik zou ook nie willen dat mijn schoonmoeder naar de kleren ging vragen dan ziet ze het mijne
Hallo toekomstige bruidik heb mijn kleedje daar gekocht, natuurlijk heeft iedereen andere smaak maar als je toch een beetje naar de centjes wilt kijken en toch iets moois wilt hebben, vind ik het wel een aanrader om eens langs te gaan.
ik ben er al binnengeweest en vind dat ze niet opdringerig zijn, ze zijn erg behulpzaam... ik vind ook niet dat ze aan anderen je trouwjurk moeten laten zien! zelf vind ik mooie trouwjurken, moeilijk te kiezen! de prijs is voor mij een pluspunt! je doet je kleed trouwens maar eenmaal aan dus vind het zonde dat je daaraan veel geld geeft, het geld dat je daar spaart kan je beter voor iets anders gebruiken! een trouwfeest kost zo al veel geld... maar dit is mijn mening erover
ja idd ik ben er ook gaan kijken. Idd de hulp is niet zo verfijnd als in sommige andere winkels bijvoorbeeld. Maar die mevrouw heeft mij zeer goed verder geholpen. Er is meer keuze dan op het eerste zicht.