Terug naar overzicht
Ga jij je plechtigheid helemaal zelf in elkaar steken of laat je je begeleiden door rent-a-priest of uvv? Zij hebben soms namelijk ideëen en vroegere voorbeelden. Als ik mij niet vergis staat er op site van rent-a-priest ook een lijst met allemaal lokaties die ze al aangedaan hebben. Misschien vind je hier enkele ideetjes?
Soetkin,Voor rent-a-priest zijn we niet echt te vinden. 1 keer meegemaakt en ik vond het meer een verkoopspraatje dan iets anders. Ik vrees dat we door tijdsgebrek het op een korte plechtigheid zullen houden en waarschijnlijk wel begeleiding zullen vragen van vrienden of eventueel iemand van de 'vrijzinnigen'. Daar zijn we nog niet echt uit. Alvast bedankt voor de tip!
Dag Sofie,ik vermoed dat je een viering hebt meegemaakt met Norbert. Ik heb evenawel een viering meegemaakt met ' e goede herder' en deze viering was wel heel persoonlijk én intiem. Deze viering ging gewoon op de feestlocatie zelve, met nadien de receptie. Ik kan u enkel aanraden: ga eens kijken op goedeherder.be
Dag Sofie,Trek je stoute schoenen aan en bel aan op locaties die je op het zicht bevallen. Soms zijn mensen blij verrast met de vraag naar het gebruik van hun locatie voor een viering. En als er een vergoeding tegenover staat, hoef je al helemaal niet te blozen, toch?Ik lees dat je er nog niet helemaal uit bent (was?) welke alternatieve viering je zou willen. Een aanbod: samen met mijn man (hij is therapeut, ik schrijfster) ben ik kort geleden gestart met een bureau voor vieringen, plechtigheden en rituelen. We werken heel sterk gepersonaliseerd: alles is maatwerk. Mocht je interesse hebben, neem dan gerust een kijkje op onze website: www.eens-in-je-leven.be Veel succes (en vooral plezier) gewenst met de voorbereidingen,Kathleen
We zijn van plan om de viering helemaal alleen in elkaar te steken. Dus geen rent-a-priest, maar volledig met teksten en muziek gebracht door familie en vrienden. Groetjes