Terug naar overzicht
Hey Kelly!Ik zelf ben ook helemaal weg van de Linea Raffealli-jurken. Zaterdag 20 oktober ga ik er een aantal passen. Als ik jou was, zou ik ook naar een bruidswinkel stappen en uw droomjurk eens passen. Daar mogen ze niets voor rekenen. Dan weet je meteen of het echt dé jurk is en wat de kostprijs is.Veel succes nog!Groetjes, Kristien
Ik zou ook eens langs gaan in de winkel, dan weet je onmiddellijk hoeveel hij kost, en je droomjurk op het internet is daarom nog niet de échte droomjurk. Ik had al heel lang een jurk in gedachten en het is iets totaal anders geworden. Ben wel bij de zelfde ontwerper gebleven: linea raffaelli, rij 6 foto 3groetjes Veel plezier bij het passen van de kleedjes, want tis super plezant
Ik had ook mijn droomjurk in het boek gevonden, al maanden zat ik met dat kleed in mijn hoofdtoen kwam de nieuwe collectie uit en stond een gelijkaardig kleed erin, iets herwerkt en zonder voille. Ik dacht : " dat is het "ik ben zaterdag gaan passen in Brugge, maar toen ik mijn droomjurk aan had bleek het toch niet te zijn wat ik echt voor ogen had .de derde jurk die ik paste was dan wel weer : " waaaaauw "ik heb het dan ook meteen besteld : b8 - 4 k wil maar zeggen , je moet het eerst eens aan hebben vooraleer je kan zeggen of het echt uw droomkleed isgrtjs