Terug naar overzicht
ik heb ergens gelezen dat je voor huwelijksfeesten geen SABAM moet betalen. Ik weet niet of het klopt, het staat in ieder geval niet op de site van SABAM...
Hoi Sarah,Wat je lijstje betreft, dat kan je best aan de desbetreffende dj vragen, alhoewel ik denk dat die zijn playlist niet zo heel graag prijs gaat geven. Over Sabam moet je je in elk geval geen zorgen maken hoor. Een huwelijksfeest is een privéfeest en daar hoef je geen rechten voor te betalen. Het enige wat je misschien kan doen is een lijst van de aanwezige gasten in de zaal leggen voor het geval dat. SuccesAnnick 27/10/07
halloje moet idd geen sabam betalen bij huwelijken. heb daar een ganse nieuwsbrief van gelezen.onze dj wou niet dat we een lijste maakten om aan hem te geven. ik denk dat het voornamelijk aan de dj zelf ligt als persoon of hij het wil of nietgroetencindy12.09.08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
1. sabam moet je je geen zorgen over maken ... huwelijken zijn niet sabam plichtig (prive feesten in principe wel)2. een playlist laten maken is ... crap. de dj die je zou willen kan de beste dj ter wereld zijn als er geen respons komt van de genodigden ben je niks met zijn playlist.Je kan een selectie van nummers die je graag hoort afgeven en een paar richtlijnen geven aangaande genres, do en don'ts maar de rest van de avond is aan de draaiende dj om in te spelen op de sfeer van het moment.Sfeer opbouwen is enerzijds nummerkeuze, anderzijds neerzetten van een vibe ... cheers, dj lebart
jonge trouwerseen lijst van nummers zal een dj niet vlug prijs geven, onze de had zeker geen problemen om gevraagde nummers te draaien ons trouwfeest was op en top de max!! je kan het erop wagen, you never know. Trouwfeest is een privéfeest en voor huwelijk hoeft geen sabam betaald te worden cadeau van vadertje staat. die vraag stelde ik ook aan onze dj now prop.zeker een aanrader en betaalbare prijs ...www.studio-sensation.be succ6 verzekerd.betere oplossing dan jullie voorstel van iemand die dat nog wel eens gedaan heeft.Dit wordt een onvergetelijke dag, gevolgd door een spetterend huwelijksfeest. Wij verzekeren u dat niemand op zijn stoel zal blijven zitten. we kunnen er van meespreken. Griet en Tom
Hoi SarahNeem eens contact op met de mannen van Disco Flash - komen met twee ervaren DJ's aan een vooraf afgesproken ALL IN prijs. Hun email is hout1234@hotmail.be en bibi@hotmail.beGroetjes
beetje doorzichtig hé Franky...berichtje van: Frankyreclame maken voor je discobar in naam van een zogezegd trouwkoppel.en dan afsluiten met ondertekening van Griet en Tom.Komt heel geloofwaardig over! :-))te weinig werk Franky(boy)?
Hoi SarahNam je al contact op met de mannen van Disco Flash - komen met twee ervaren DJ's aan een vooraf afgesproken ALL IN prijs. Hun email is hout1234@hotmail.be en bibi@hotmail.beZij hebben een heel uitgebreide keuze van songs.Groetjes
hallo, zijn jullie nog op zoek naar een leuke en goede dj? Ik weet er nog wel een die je verzekert van een super feest.Ik weet zeker dat je de juiste muziek krijgt. Als je me even terug mailt, zal ik je indien gewenst zijn nummer geven. Met vriendelijke groeten, Brenda