TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Amber
9-8-2008
|
10-10-2007 17:22:00
Hallo Sarah, Ik zou graag als 2de dans met mijn vader "Because you loved me" van Celine Dion willen. De tekst past helemaal bij de band die ik met hem heb, maar ik heb een beetje schrik dat het wat te emotioneel wordt (zou niet graag staan snotteren op dansvloer, dat zal al zo zijn in de kerk...) Je moet iets kiezen waar jij en je papa zich het beste bij voelen. Je kan hem zeker verrassen, die dans fungeert toch als een soort "dank u voor alles". Het hoeft niet per sé een slow te zijn, als je papa houdt van een goeie swing, waarom niet dan? Alvast veeel succes ermee! groetjes Amber www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
Wendy
|
10-10-2007 21:00:46
Hey sarah, volgens mij is 'Een Huis Vol Liefde' van Clouseau het perfecte liedje om met je ouders te dansen :) Groetjes Wendy
|
|
Marie
5-10-2008
|
11-10-2007 9:37:43
Ik denk ook dat ik de eerste nummers zou vastleggen op voorhand bij de DJ. Er is bvb ook een nummertje met mijn schoonbroer waar wij altijd samen op swingen, denk het ook in te calculeren. Bij ons wordt het overigens een heuse vermeningvuldigingsdans hoor: al onze ouders hebben een nieuwe partner, dus ook daarmee moet gedanst worden!!
|
|
Olivia
4-5-2007
|
11-10-2007 18:38:07
Hallo, Het is inderdaad best dat je op voorhand zowel de openingsdans als de daaropvolgende slows vastlegt bij de DJ, en ik vind het een fantastisch idee om de openingsdans van destijds van je ouders er in te brengen...dat doet wel iets! En ach, als het emotioneel wordt...ook dàt heeft iets! Ik kon de tweede dans niet met m'n pa doen omdat hij jammer genoeg overleden is, maar...aangezien ik het geluk heb een 18jarige zoon te hebben, heb ik met hém de tweede dans gedaan! En ik, was niet de enige die toen een traan wegpinkte! Laat komen wat komt en geniet ten volle van die speciale momenten!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|