Terug naar overzicht
Hey, ik heb een kleed gekocht uit de nieuwe collectie van Anne Belin. Toen ik ging passen, heb ik al de kleedjes van op de website gezien, maar geen andere. Er waren natuurlijk wel kleedjes uit vorige collecties te bezichtigen. Mijn kleed komt van Decotex in Gent.Groeten!
Hé Lenie,Dank voor je snelle reactie. Ik heb hier een foldertje van Anne Belin voor me liggen en ik vraag me af of alle kleedjes een sleep hebben of niet want dat kan ik niet zo goed zien. Hoe zijn de stoffen, zijn die erg blinkend? Zijn alle kleedjes wit of is er ook beige?
Ja, alle kleedjes die in dat foldertje staan, en op de website staan, waren wit en in pure zijde. Je kon het wel in een andere (goedkopere) stof laten maken, die is dan wat minder vloeiend (maar ik zag het verschil eigenlijk niet zo goed...). Je kon zelf ook nog inbreng geven vb. naar sleep toe en zo. Sommige kleedjes hadden een sleep, maar heb ze niet allemaal aangehad. Zou het dus niet echt weten. Maar hoe dan ook, ze maken hem korter of langer zoals je wil. In de oudere collecties (ook wel van een andere ontwerper dacht ik) zaten er wel kleedjes bij die meer naar het beige gingen. Groetjes!