Terug naar overzicht
Ze zulllen toch niet stoppen? Want ik was wel van plan daar eens te langs te gaan voor mijn trouwkleed.
Volgens mij verhuizen ze nu definitief naar hun filiaal in de Quellinstraat. Daar heb ik nog geen speciale meldingen ofzo zien hangen als zouden ze er mee stoppen.Groetjes,Tamarawww.080808.tk
Ik ben gisteren in hun beide filialen geweest. In de Carnotstraat hangen enkel jurken die duidelijk al heel lang in het rek hangen, jurken die niet meteen goed gestikt zijn en slechts een paar jurken waarvan je zou zeggen dat je ze meteen aan zou kunnen doen.In de Quellinstraat hangen de meer verkoopbare jurken: deze zijn proper en niet gescheurd. Aan sommige van deze jurken hangen trouwens nog kaartjes van -20% en zo... Ik heb er uiteindelijk mijn goesting niet gevonden, maar deze winkel was wel een aangename ervaring.
Ik heb ze gemaild omdat mijn kleed daar van komt en daar nog moet versteld worden (komt wel van de Quellinstraat). Als antwoord gaven ze me dat ik zeker mijn kleed nog mag binnensteken (ik had het al mee nr huis) om aanpassingen te doen.Dus ik denk dat ze dan wel nog steeds verder doen hé.Patricia01/08/2008