Terug naar overzicht
Ik heb een scheurkalender van Liefde is... gevonden bij Expo. Daar hebben ze zeker nog andere items met prentjes hiervan. Mss dus eens daar proberen of in eender welke winkel waar ze gelijkaardige dingen verkopen (denk aan Bozzy, ...)Veel succesPatricia01/08/2008
Wij hadden een 'Liefde is ...' cadeautje gekregen en dat vonden we heel leuk gedaan:aan een mini-wasdraad hingen zakjes gemaakt uit 2 Liefde is-blaadjes. Daarin stak het geld.Misschien kan je met dit idee ook wel iets doen, maar dan groter?Je kopieert bv. de spreuken van die scheurkalender en vergroot ze (A4). Per 2 maak je dan ook 'zakjes' en daar kan je dan een verrassing in (laten) steken? Vb. de gasten schrijven een spreuk en steken die in een van de zakjes. Of je steekt zelf je bedankjes erin. Of ... Je kan de spreuken natuurlijk ook op stoffen zakjes laten drukken of strijken en die dan aan een wasdraad hangen? Of gewoon de bedankjes (als jullie die hebben) in Liefde is-zakjes steken?Veel plezier ermee! 'k Vind het een leuk thema ;-)
hoi,wij hebben ook als thema 'liefde is...'ik heb de kalender van 2008 en nog andere prentjes op internet gevonden.Heb jij nog andere dingen, dan kunnen we die misschien uitwisselen?Ik dacht onze tafelindeling zo te doen. Op de tafel zelf in't groot een liefde is.. prent zetten en aan iedere gast een klein kaartje met hun naam aan de achterkant en dan moeten ze daar gaan zitten waar hetzelfde prentje op tafel staat.Als je zelf nog andere ideeën hebt, mail me gerust op miet.leijssen@gmail.comgroetjes,Miet28 juni 2008