TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
chantal
14-7-2007
|
12-10-2007 12:33:59
hallo karen
mijn kleed kwam ook van bij claire de femme en ik was er supper tevreden van. Ze zijn niet duur, de volledige retouche van een kleed kost er 70 euro en bij mij is het drie keer vermaakt moeten worden omdat ik zeer veel vermagerd was en toch bleef het bij eenmalig 70 euro. ze zijn er echt supervriendelijk maar praten wel enkel frans ik weet niet of dit een probleem is. als je nog vragen moest hebben kan je me altijd een mailtje sturen chantalcypers@hotmail.com groetjes en veel succes
|
|
Wendy
14-8-2008
|
12-10-2007 13:30:18
Hallo Karen,
Ik ga morgen eindelijk passen bij clair de femme :-)) Ik ga er op aanraden van mijn vriendin. Zij heeft er haar jurk gekocht voor een prikje en haar bruidsmeisjes hebben toen hun suitekledij daar gekocht. Vorig jaar is dan ook haar zus een bruidsjurk gaan kopen bij clair de femme en die was ook heel tevreden. Ik hoop er morgen ook de jurk van mijn dromen te vinden, en zal maandag al meteen iets laten weten wat ik van de winkel vond :-) Ze zijn momenteel de site aan het aanpassen met de collectie van 2008, en ze ziet er al prachtig uit. Je moet inderdaad wel wat frans kunnen, bij mij gaat dat wel, maar voor mijn droomjurk leg ik alles desnoods wel met handen en voeten uit.
Groetjes,
Wendy
|
|
Wendy
14-8-2008
|
15-10-2007 12:41:30
Hallo Karen,
Hier ben ik weer :-) Ik ben dus afgelopen zaterdag mijn jurk gaan kiezen bij Claire de femme. Ik ben om 14.45 h toegekomen, en werd bediend door Atina. Ik heb het eerste kwartier samen met mijn moeder en 2 vriendinnen in de catalogussen 5 jurken mogen kiezen. Het werden er 8, maar dat vond ze niet erg. Ze is ze alle 8 gaan halen en één voor één heb ik ze gepast. Ik had mijn waauw-effect al bij de eerste jurk. Van zodra de gordijn open ging, had mijn getuige al tranen in haar ogen! Ik heb de 7 andere gepast, maar ben toch bij de eerste gebleven. Prijskaartje: € 600. Ik voelde mij heel erg op mijn gemak bij Atina. Ze sprak heel traag en duidelijk aangezien ik nederlandstalig ben. In totaal heb ik een goed uur gepast en van de eerste tot de laatste was ze heel rustig, bemoedigend en kalmerend. Na de 8 jurken heb ik de allereerste terug aangedaan en beslist. Toen ik zei dat ik ze ging kopen heeft mijn getuige foto's mogen nemen. Ik heb 50% voorschot betaald voor de jurk, de hoepel en de sluier. In maart zal mijn jurk toekomen in de winkel en dan moet ik teruggaan om te passen. Retouches gaan mij max. € 70 kosten. En als je benieuwd bent, het is jurk Sacre van de collectie Eglantine, deze lijn staat sinds vandaag op de website.
Groetjes,
Wendy 14/08/2008
|
|
Karen
13-9-2008
|
15-10-2007 18:28:36
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacies! Ik heb de collectie van Eglantine al gezien, en ik vond het ook heel mooie jurken. Dat ze Frans spreken is geen probleem, zeker niet als ze het traag doen :-) Ik was gewoon bang dat ze heel veel extra kosten zouden aanrekenen omdat hun prijzen zo laag zijn, en ik ben heel erg blij dat dit niet het geval is. Weet iemand of ze de jurken van vorig jaar nog verkopen? Want daar heb ik enkele hele mooie bij gezien.
Groetjes, Karen
|
|
Karen
13-9-2008
|
15-10-2007 18:28:48
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacies! Ik heb de collectie van Eglantine al gezien, en ik vond het ook heel mooie jurken. Dat ze Frans spreken is geen probleem, zeker niet als ze het traag doen :-) Ik was gewoon bang dat ze heel veel extra kosten zouden aanrekenen omdat hun prijzen zo laag zijn, en ik ben heel erg blij dat dit niet het geval is. Weet iemand of ze de jurken van vorig jaar nog verkopen? Want daar heb ik enkele hele mooie bij gezien.
Groetjes, Karen
|
|
Wendy
14-8-2008
|
16-10-2007 8:24:44
Hi Karen,
Ik denk wel dat er nog redelijk wat jurken van de vorige collectie hangen hoor. Misschien niet meer allemaal, maar je kan misschien eens bellen en vragen hoeveel er nog van de vorige collectie hangt? Ik heb enorm veel jurken zien hangen vanvoor in de winkel, terwijl zij al mijn jurken vanachter was gaan halen, dus misschien zijn die vanvoor in de winkel nog allemaal van 2007. Doen Karen! Bellen en dan weet je het. En als het mogelijk is vragen of Atina je kan bedienen om te passen :-)
Groetjes,
Wendy
|
|
Karen
13-9-2008
|
18-10-2007 22:01:09
Ik heb vandaag gemaild, bellen in het Frans zag ik niet echt zitten ;-) Ik heb gewoon gevraagd wanneer ze promoties doen van de vorige collectie omdat ik te ver woon om te gaan kijken in de winkel (zoals op hun site staat). Ik vind het wel nog wat te vroeg om te gaan passen, het is nog 11 maanden ... (Ik ben bang om te vroeg een kleed te kiezen en er dan eentje te zien dat ik nog mooier vind ...)
|
|
Karen
13-9-2008
|
12-1-2008 23:33:19
Hey iedereen!
Ik ben op 5 januari gaan passen en ik heb mijn droomkleed gevonden: Alicia van Annie Couture. Ze waren inderdaad zeer vriendelijk en behulpzaam, ook al was het daar zo druk. Mijn getuige heeft ook een kleed gevonden, dus we waren allebei supergelukkig toen we naar huis gingen :-) Half april moet ik bellen om een eerste pasbeurt vast te leggen en eind juni zou ik het kleed mee naar huis mogen nemen. Spannend ...
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|