Terug naar overzicht
Hey Clara,Dit zijn allemaal voorbeeldjes van feesten die ik zelf heb meegemaakt:-als je op huwelijksreis vertrekt de namen van steden die je gaat bezoeken-verschillende chocolades (mars,twix,m&m,..) met op elke tafel een kom-verschillende films-personages van friends-verschillende bieren-of gewoon voor elk tafel een serie van op TVGewoon zien wat jullie interesseert en dan komt het wel goed!Groetjes,Sheron2-2-2008
Wij hebben de tafels genoemd naar de reizen die we al samen hebben gedaan, zowel binnen als buitenland, gecombineerd met fotos van die reizen..... Misschien een idee?
mijn nonkel had op zijn trouwfeest allemaal namen van componisten. Tijdens het afroepen van de namen, werd dan de muziek van deze componist gespeeld. Ik vond dit wel klassevol.vb bach, mozart,...we waren pas op trouwfeest die hadden foto's. iedereen kreeg een stukje op een kleur. Je moest dan gaan zoeken bij welke kleur je puzzelstukje hoorde en daar moest je jouw stuk bijhangen. Vonden de mensen ook wel een leuk idee. Ik vond het niet iets dat ik zelf zou kiezen, maar wel leuk om eens te zien
Wij gaan namen van wijndruiven gebruiken. We houden er namelijk van om op reis te gaan naar wijnstreken en daar te gaan proeven.