Terug naar overzicht
ik zou er geen probleem in zien als het natuurlijk niet iemand is dat je niet graag hebtik denk dat je blij mag zijn dat je vriendin niet gewoon zegt dat ze ook thuisblijft omdat haar man niet williever iemand erbij dat je niet zo goed kent dan iemand er niet bij dat je goed kent
Hallo,Tja, ik sluit me wel aan bij wat hieronder gezegd is, maar jij beslist natuurlijk. Bij ons was er iemand op de receptie die op voorhand meegedeeld had dat ze niet met haar man kwam maar wel haar zus meebracht... terwijl ik die zus ook niet ken. tja,...Groetjes
Een goeie vriendin van me is alleen gekomen om dezelfde reden, dat haar man geen zin had. Vrijgezellen komen toch ook alleen? Je kan naar een trouwfeest toch zomaar niet iemand meenemen die niet uitgenodigd is? Ik zou alleszins zeggen dat het niet mogelijk is, en het vragen alleen al getuigt van weinig respect. Waarom zou iemand niet alleen kunnen komen? Als ze een vriendin is, dan komt ze, of haar man nu zin heeft of niet! Ik zou het redelijk belachelijk vinden zoals hieronder gezegd dat iemand zou thuisblijven omdat de partner thuisblijft... Mijn broer is bijvoorbeeld ook alleen gekomen, omdat mijn schoonzus net een week bevallen was.
Ieps, ik zou me er niet druk in maken. En gewoon die persoon met vriendin laten komen. Als je het echt niet ziet zitten, kan je het ook eerlijk aan die vriendin zeggen, dat je het niet ziet zitten. Het is tenslotte jouw trouwfeest en ik denk dat die vriendin het dan ook wel zal verstaan. In het slechtste geval komt ze dan zelf ook niet.
Hey,Ik zou haar toch zeggen dat ik dat liever niet heb.Als iedereen dat zou beginnen vragen zit je op de duur met een feest waar je de helft niet van kent.Zoals hieronder gezegd vind ik het ook niet normaal dat je als vrijgezel (of als je een partner hebt die niet mee wil) zomaar zelf iemand (zus, vriendin of zo) uitnodigt.De partner wordt meegevraagd (wat logisch is) en als die niet wil dan is het niet de bedoeling om die plaats te vullen met iemand die jij kiest voor de gezelligheid. Het is geen fuifke waar ge efkes naartoe gaat hé.Ik weet waarover ik spreek want voor de trouw ploste ik bij een vriendin die ik al een tijdje niet meer gezien had of ze een partner had. Ze had geen partner maar wou graag haar neef meenemen omdat ze daar vaak mee weggaat.Maar als je dat voor de ene toelaat moet je dat voor de andere ook doen en waar eindigt het dan?Maar zelfs al was zij de enige dan nog zou ik het niet toelaten. Ik ga niet betalen voor mensen die ik niet ken of er niet bij wil (aangezien je ze niet uitgenodigd hebt).Groetjes, Sissi(139 dagen getrouwd)
Als ik het goed begrijp is de man evengoed een onbekende voor je als haar vriendin? Dan maakt het toch eigenlijk geen verschil wie ze meebrengt, zou ik denken. De man had je toch ook maar gevraagd omdat hij bij jouw vriendin hoorde.Ik denk dat ik alle vrijgezellen de kans ga geven een 'partner' mee te brengen. Ik begrijp perfect dat het niet leuk is om als alleenstaande overal alleen naar toe te gaan.Groetjes!
Ik zou me er zeker niet druk om maken als ze een vriendin zou meenemen. Het is tenslotte ook niet fijn als je daar zit en je kent geen kat. En de bruid heeft toch geen tijd...
Wij hebben hetzelfde voorgehad. Een vriendin zou niet kunnen komen omdat haar vriend moest werken en zij niet in auto kan rijden. Ze wilde dan een vriendin meebrengen, maar vond ook niemand. Uiteindelijk vroeg ze of ze met haar ouders mocht meekomen. Ik was er al niet zo voor te vinden dat ze met een vriendin wilde komen, want die ken ik dan toch niet. Uiteindelijk heb ik toegestaan dat ze kwam met haar ouders,want ik wist dat ze heel graag wilde komen, en uiteindelijk kende ik haar ouders toch een klein beetje. Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
Ik heb zelfs bewust tegen mensen gezegd die geen partner hadden en voor de rest niemand kenden dat ze een vriend(in) mochten meenemen. Ik heb liever een onbekende erbij dan een bekende die wegblijft. De vriend van een van mijn vriendinnen kon enkel naar het avondfeest komen. Toen heb ik haar gezegd dat ze voor de rest van de dag haar zus kon meebrengen en dat is dan ook zo gebeurd.Ik zou er echt niet te moeilijk over doen, eigenlijk.