Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 15 september 2007

12-10-2007 11:54:26
Dag toekomstige bruidjes, medebruidjes en reeds getrouwde vrouwen :-)

Ik wilde even een berichtje plaatsen, om jullie te laten weten dat onze dag, 15 september 2007, een prachtige dag was, en dat er geen reden is tot stress op een trouwdag!

we hadden prachtig weer, echt een droom. We konden onze receptie buiten houden en we hebben er echt van genoten. Ons avondfeest was supergezellig en dankzij de mensen van het Krekelhof in Gooik werd het een avond om nooit te vergeten. Het eten was heel lekker, de locatie heel charmant en het feest zelf was superleuk. Het is waar dat het allemaal heel snel vooruit lijkt te gaan; daar kun je niet veel aan veranderen.

Maar we hebben er echt van genoten, we hebben veel gelachen, we hebben traantjes gelaten...het is heel leuk om te trouwen!

En maak je geen zorgen over de kleine details die zouden kunnen foutlopen...dat komt waarschijnlijk overal wel eens voor. Ook bij ons! Bijvoorbeeld:
Vlak voor ik de kapel wil binnenwandelen aan de arm van mijn vader en iedereen op ons wachtte...hoorden mijn vader en ik een luide sshshshshhshshhrrrrrrrrrrraaaaaaaaak!!!! onderaan mijn kleed. En ja hoor, ik had erin getrapt met mijn schoen en de onderste naad was helemaal gescheurd!! Gelukkig had mijn moeder naald en draad bij, die is heel snel beginnen de naad vastnaaien, en zo was het ook weer opgelost...klein detail als je achteraf bekijkt dat het een supermooie dag was... En, ik kan er heel hard om lachen nu; het is echt een detail!

Maak je dus geen zorgen, want aan alles is een mouw te passen! :-)

Ook wil ik de medebruidjes nog eens bedanken voor alle goede tips die we hier hebben kunnen vinden, alle geruststellingen, lieve bemoedigingen en steun, jullie waren fantastisch!

Veel liefs, en groetjes van een gelukkige bruid sinds 27 dagen,
Jennifer

Jennifer
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1305

Sylvie

Meld misbruik12-10-2007 16:14:04

Hey Jennifer,

Alvast van harte proficiat gewenst en
als je fotookes hebt, laat ze maar eens zien hé:-).

Heel veel geluk,

Groetjes,

Sylvie

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik12-10-2007 16:17:45

Hey Jennifer

Ook wij zijn op 15/09 getrouwd en het was idd een prachtige dag.
Een dikke proficiat gewenst !!
Als je wil genieten van onze dag hier is onze site http://foto.telenet.be/debacker-vandam

Groetjes en nog goe nagenieten he :-)

Sarah
15*09*07

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik12-10-2007 16:52:00

en dan nog even voor foto's kunnen jullie terecht op onze site:
http://jenniferjavier.bruiloftsite.nl

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik12-10-2007 20:05:24

Hoi meiden! Ja op die dag stonden wij ook ons ja-woord te geven! En wat een prachtige dag dat het geworden is...

Wat waren jullie mooiiiii!!!!!!

Onze foto's staan op:
www.laurentenmara.onzebruiloftsite.nl
wachtwoord; speelhof

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik14-10-2007 11:57:24

Wow, jij zag er prachtig uit!

Ook bij mij is m'n jurk gescheurd (langs de binnenkant). Daardoor werd die iets langer en ging mijn man er opnieuw opstaan, waardoor die weer langer werd, ... Tegen het einde van de avond had ik dus toch een sleep ;-)
Een speldje erbij gehaald en het was opgelost.

Het klinkt misschien als een ramp, maar op die moment trek je je er erg weinig van aan.

Trouwen, het is iets fantastisch, hé :-)

Nathalie
12-6-2010
 Meld misbruik25-4-2009 17:35:27

Hallo Jennifer
Wij vinden het Krekelhof in Gooik ook een hele mooie zaal. We hebben een optie maar we maken ons een beetje zorgen over de dansvloer. Wij zouden nl met +/- 150 genodigden zijn en hebben schrik dat deze te klein zou zijn. Met hoeveel waren jullie? En was de dansvloer groot genoeg? Bedankt.
Groetjes
Nathalie

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik25-4-2009 17:48:27

Dag Nathalie,
Ja, de zaal is super, en over het eten absoluut niets aan te merken, het is heerlijk, mooi verzorgd en de bediening is supervriendelijk!
En ik kan je geruststellen, de dansvloer lijkt klein, maar valt best mee. Wij waren om te eten net met 100 en op het avondfeest in totaal met 130 ongeveer. Maar sowieso danst niet iedereen, zeker niet op hetzelfde moment. En eens het feest goed bezig is, verspreiden de dansers zich sowieso ook een beetje. En toch bleef het intiem, omdat de tafels niet té ver van de dansvloer zijn.

Dus bij ons was het geen probleem. Ook voor de openingsdans was het lekker intiem. Maar je moet zelf zien of je je er goed bij voelt of niet natuurlijk. En je kan je bezorgdheid over de dansvloer altijd ook eens met de eigenares bespreken, zij lijkt voor alles ook wel altijd een oplossing te hebben!

Als je nog vragen hebt of gewoon info wilt over de zaal, schrijf hier gerust nog een berichtje of mail mij eventueel op jennifer.desutter@skynet.be of als je foto's wil zien van de zaal toen die bij ons was aangekleed...vraag maar! Wanneer trouwen jullie?

Groetjes, en geniet van je voorbereidingen,
Jennifer

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info