Terug naar overzicht
Beste, kijk eens op deze site bij F.D.VIDEOPRODUCTIES en bel eens op 056.35.97.32Mvgfilip
hey Ik weeet niet wat de prijzen zijn voor een videoman. wij betalen ongeveer 700 euro voor een hele dag
wij trouwen ook in roeselare,we hebben gekozen voor een videoman die ik via dit forum heb gevonden.Hij is niet van in de streek maar wil de verplaatsing toch doen.Wij betalen 405 euro voor Freddy;k heb al enkele verslagen gelezen van mede-forummers en iedereen is zeer tevreden.Ik ben nu niet thuis en zijn gegevens weet ik niet van buiten;ik geef ze vanavond nog door
Beste,Bij all party events beschikken ze over een camera dienst die de ganse dag aanwezig is tot 2 u na de openingsdans.Achteraf ontvangt u 3 dvd's één voor beide ouders en één voor jullie.Dit alles doen zij voor 775 euro all in.Het is tevens mogelijk voorbeelden te bekijken die mensen beschikken over verscheidene dvd's van feesten die ze reeds gefilmd hebben.Contacteer hen misschien eens voor een afspraak te maken.U vindt alle gegevens terug op hun web site.Alvast het aller beste toegewenst
Wij hadden Media Carservice koksjde voor 799 FOTO + VIDEO+ Digitale gastenboek, gr pol