TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
SOFIE
7-6-2008
|
13-10-2007 9:32:52
hallo inge, ik ben verleden week mn kleedje gaan kiezen, en heb er een klein 2 uurtjes over gedaan, dan heb je al heel wat kunnen passen hoor! veel succes, groetjes sofie
|
|
Inge
5-7-2008
|
13-10-2007 16:39:36
Hoi,
We zijn daarnet dus gaan kijken. Ik heb een 5 tal kleedjes aangehad. En eentje vonden mijn moeder en zus héél mooi, maar ik was niet HELEMAAL overtuigd. Twee uurtjes waren inderdaad voldoende, maar wel omdat het heel ongedwongen eens een keertje gaan kijken was. Als ik echt eentje wil kopen, zoek ik toch een beetje meer tijd uit te trekken. Het was in ieder geval wel leuk en ik kijk al uit naar de volgende keer.
Inge.
|
|
Cindy
12-9-2008
|
13-10-2007 17:47:57
hallo ik ben er 2 uur aan het passen geweest. een 8tal heb ik er aan gehad. ik heb direct mijn keuze gevonden groeten cindy 12.09.08 http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
|
|
Sarah
7-6-2008
|
13-10-2007 19:21:23
Piep,
Ik ben vandaag ook naar opendeurdag geweest en op 2 uurtjes tijd had ik mijn droomjurk gevonden, heb een 4 tal jurken aangehad maar ben toch bij mijn gedacht gebleven, dus heb ik ze maar direct gekocht!! Ben zo blij het was een leuke dag zo kunnen passen, had al spijt dat ik mijn jurkje moest achterlaten haha
Veel succes met het zoeken naar je jurk!!
Sarah
|
|
annemie
4-8-2007
|
14-10-2007 20:14:51
de eerste keer zo'n twee uur, maar in de tweede winkel heb ik bijna 4 uur gepast tot ik de ideale combinatie vond.
|
|
griet
|
17-10-2007 15:34:34
Hey, ik trouw op 26/04/08 en heb een kleine twee weken geleden m'n jurk op een uurtje tijd gevonden bij Couture Jetty in Melsele. Het was pas het begin van m'n zoektocht naar een trouwjurk (ik wist zelfs niet of ik een jurk in een kleur wou of in creme/beige...), maar de eerste jurk die ik aan had is het geworden :-) ... op een uurtje tijd! Nooit gedacht... Ik had verwacht op termijn drie tot vijf bruidswinkels binnen te stappen en kleren te passen, maar het was duidelijk dat deze jurk mijn ding was.
Mijn ma was mee en tevens een zeer goede vriendin van wie ik weet dat ze duidelijk haar mening zegt. Ik heb in totaal 6 jurken gekozen en gepast denk ik. De jurk die het geworden is en een andere die ik erg mooi vond heb ik wel drie keer aan- en uitgedaan om te kunnen vergelijken. Die ene was mooi, maar niet meer of minder dan dat, de andere was meer passend bij wie ik ben. De jurken die ik in de boekjes mooi vond, kwamen snel 'saai' over bij mij...
Ik denk dat je op twee uren, mét professioneel advies, zeker een keuze kan maken, of toch zeker kan zeggen welke stijl voor jou mooi is.
Succes!
Griet
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|