Terug naar overzicht
Hey Nathalie!Mijn verloofde en ik zijn daar gaan kijken voor ons trouwfeest, maar we vonden het daar te duur en te lawaaierig. Zowel vooraan als achteraan hoorde je auto's voorbij rijden en dat vonden we niet aangenaam. De versiering van de tafels, de zaal en de tuin waren wel prachtig! Als de grote wegen er niet waren geweest, hadden voor deze zaal gekozen, denk ik (alhoewel de zaal die we nu hebben ook heel mooi is :-)). Ik hoop dat je hier iets aan hebt!Groetjes, Karenxxx13/09/2008
@Karen:Wij vonden ook wel dat er teveel lawaai was, maar voor ons was het belangrijk dat het gemakkelijk te bereiken is daar onze families van verschillende kanten komen. En wat vond je dan juist zo duur? Ik vind het jammer dat ze niet met forfaitprijzen werken, dat is hetgeen me de meeste zorgen baart. Maar voor de rest vond ik dat het meeviel van prijzen, in vergelijking met de andere zalen. Of heb ik iets over het hoofd gezien? Welke zaal hebben jullie nu gekozen?Dank je wel voor je berichtje!!Groetjes,Nathalie