Terug naar overzicht
Hoi,Bij mij kwam eerst de make-up, dan de kapper en als laatste heb'k me aangekleed.Hangt er ook wat vanaf hoe je kleed is, bij mij ging dit zonder problemen. En als je je haar laat opsteken moet het ook niet meer gewassen worden, dat is makkelijker voor je make-up.Iedereen kwam wel bij mij aan huis: aanrader!Veel succes!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hallo,Zowel kapster als visagiste kwamen bij mij samen aan huis... eerst hebben ze mijn haar gedaan en dan mijn make-up. Nu, ik had een bustier dus dat was geen probleem.Groetjes
Hey,bij mij was het nog ingewikkelder... Ik heb eerst mijn fond-de-teint laten leggen, dan ben ik naar de kapper geweest (mijn haar was de dag voordien al gewassen), nadien is mijn make-up afgewerkt en uiteindelijk heb ik mij aangekleed. Ik moest maar in mijn kleed stappen, dus dat werd niet over mijn hoofd getrokken. Ik denk dat zoiets toch geen goed idee is met opgestoken haren.Groetjes,Lieve
Hoi NatalieMijn haar was de dag ervoor gewassen.De dag zelf ben ik eerst naar de kapster gegaan, na het opsteken van mijn haar is de make-up aangebracht (de visagiste kwam bij de kapster dit doen) en dan heeft de kapster mijn haar afgewerkt en sluier in mijn haar gestoken. Dan ben ik naar huis gegaan waar mijn moeder me geholpen heeft om mijn kleed aan te doen! Ik had ook een bustier dus dat viel héél goed mee bij mij!(je kan foto's van het aankleden zien op onze fotosite!)GroetjesVeroniekGetrouwd op 20 07 2007http://www.huwelijksfoto.net/vl/